Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427175/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a82957c-5256-48b5-8a2f-0aedcc33442b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a82957c-5256-48b5-8a2f-0aedcc33442b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.33.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Objeździe”.1) Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych na wskazanych przez Zamawiającego trasach, tj: w ramach Zadania Nr 1 – Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2 (dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa w Objeździe i Przedszkole w Objeździe). W ramach zakupionego biletu miesięcznego Wykonawca zapewnia przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonych: przedszkola i szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych w szkole i w przedszkolu oraz odwiezienie dzieci i uczniów po zajęciach w przedszkolu, lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
2) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
3) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.1 do SWZ - tj. 230 biletów (trasa nr 1 - 90 biletów, trasa nr 2 - 140 biletów).
4) Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 roku poz. 1047 z późn. zm.).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1a część I do SWZ, projekt umowy załącznik nr 8.1 do SWZ dot. części I oraz załączniki nr 9, 9.1.
6) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 132500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i szkół w m. Ustka szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.1) Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych na wskazanych przez Zamawiającego trasach, tj: w ramach Zadania Nr 2 - Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6 (dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i szkół w m. Ustka). W ramach zakupionego biletu miesięcznego Wykonawca zapewnia przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
2) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
3) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.2 do SWZ - tj. 217 biletów (trasa nr 3 -70 biletów, trasa nr 4 - 40 biletów, trasa nr 5 - 90 biletów, trasa nr 6 - 17 biletów).
4) Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 roku poz. 1047 z późn. zm.).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.2a część II do SWZ, projekt umowy załącznik nr 8 do SWZ dot. części II oraz załączniki nr 9, 9.2.
6) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 137700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w terminie do dnia składania Ofert, nie złożono żadnej Oferty.
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej Oferty".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w terminie do dnia składania Ofert, nie złożono żadnej Oferty.
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej Oferty".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej zbiornika retencyjnego na terenie OSiR w Ustce
- Świadczenie usług sprzątania budynków Urzędu Miasta Ustka i Straży Miejskiej w Ustce w 2025 roku
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.