eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRemont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl - Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdm-przemysl.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-przemysl.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/926663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami w rozumieniu ustawy o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34b21117-11e6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052602/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.NE-3.333.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej wraz z projektem wykonawczym i kompletnymi materiałami do zgłoszenia w celu uzyskania zgody na realizację zadania w systemie remontowym oraz, w oparciu o w/w dokumenty i uzyskaną zgodę – wykonanie robót związanych z remontem mostu.
Całość prac objętych niniejszym zamówieniem powinna zostać zrealizowana w trybie zgłoszeniowym, jak dla zadania polegającego na remoncie.
Most jest obiektem trzyprzęsłowym o schemacie statycznym belki ciągłej, swobodnie podpartej. Ustrój nośny stanowi dźwigar skrzynkowy o stałej wysokości 2,50m.
W przekroju poprzecznym dźwigar ma kształt trapezu z wyoblonymi dolnymi narożami. Dźwigar skrzynkowy użebrowany jest podłużnie oraz poprzecznie. Poprzecznice/żebra rozmieszczono co 3,0m.
Podstawowe parametry mostu:
 schemat statyczny: belka trójprzęsłowa swobodnie podparta;
 rozpiętości przęseł: 30,63 + 89,90 + 30,63 = 151,16m;
 długość całkowita pomostu: 151,16m;
 kąt skrzyżowania z przeszkodą: 90°;
 szerokości użytkowe: 7,00 m (jezdnia), opaski bezpieczeństwa 2x0,5m, chodniki 2x2,25m;
 szerokość całkowita obiektu (między poręczami): 13,00 m.
Na podstawie przeprowadzonego przeglądu i opinii technicznej zaleca się następujące działania:
Sporządzić projekt techniczny remontu mostu i wykonać remont mostu w zakresie:
 wymiana urządzeń dylatacyjnych,
 wymiana nawierzchni jezdni wraz z wymianą izolacji płyty pomostu,
 wymiana nawierzchni chodników z wymianą blach pomostowych wraz z ich poszerzeniem umożliwiającym utworzenie obustronnych ciągów pieszo
– rowerowych o szerokości 2,50m,
 wymiana lub naprawa barier energochłonnych,
 wymiana/remont balustrad z dostosowaniem wysokości do obowiązujących przepisów dotyczących ruchu pieszo – rowerowego,
 wymiana lub remont latarni z wymianą okablowania,
 wymiana lub remont wewnętrznej instalacji oświetlenia obiektu,
 wymiana lub remont central wentylacyjnych wyciągowych wraz ze sterowaniem
i instalacją,
 remont łożysk na przyczółkach, konserwacja łożysk na filarach,
 remont przyczółków,
 konserwacja systemu odwodnienia,
 remont stożków przyczółków i umocnień,
 remont dojazdów z wymianą nawierzchni jezdni na długości min. 25m od końca skrzydeł mostu,
 remont chodników na dojściach do mostu na długości min. 25m od końca skrzydeł mostu wraz z ich poszerzeniem umożliwiającym utworzenie obustronnych ciągów pieszo – rowerowych o szerokości 2,50m,
 remont schodów dla obsługi,
 remont wejść do przyczółków,
 remont wózka rewizyjnego,
 remont chodników w bezpośrednim sąsiedztwie mostu,
 uporządkowanie terenu przyległego.
 odtworzenie zabezpieczenia przed gniazdowaniem ptaków wewnątrz mostu.

Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 8/2023/6718/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322300-4 - Usługi projektowania mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6872010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9094097,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6872010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIMIN Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6783174008

7.3.3) Ulica: os. Złotej Jesieni 6/97

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-826

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6872010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.