Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00390409/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7370b2ed-2e0e-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7370b2ed-2e0e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.21.2024.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu wraz z zapleczem w celu poprawy stanu technicznego pomieszczeń i dostosowania ich do potrzeb użytkowników.
Planuje się remont generalny tych pomieszczeń, obejmujący prace budowlane oraz przebudowę instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych.
W ramach inwestycji zostanie usunięta istniejąca posadzka na gruncie i wykonana nowa podłoga, wykończona nawierzchnią sportową. W ramach remontu likwidacji podlegają kanały instalacyjne, prowadzone w posadzce.
Wymianie podlega stolarka drzwiowa. W celu ułatwienia otwierania okien zaplanowano montaż siłowników na istniejących skrzydłach okien. Zaplanowano demontaż istniejących parapetów i montaż nowych. Zaprojektowano także remont ścian i sufitów.
Przewidziano wymianę stałego sprzętu sportowego: nowe drabinki gimnastyczne, tablice do koszykówki składane na ścianę, a także w bramki do piłki ręcznej.
Zaplecze zostanie przebudowane, tak aby dostosować je do potrzeb użytkowników. Z pomieszczenia natrysków planuje się wydzielenie dwóch odrębnych toalet, damską i męską. Natomiast istniejąca toaleta zostanie połączona z sąsiadującym pomieszczeniem. Planuje się zamianę funkcji pomieszczeń pokoju trenerów i szatni męskiej. Zaprojektowano także remont ścian i sufitów. Ściany w łazienkach planuje się wykończyć płytkami ceramicznymi do wysokości 2,4m, a w szatniach do wysokości 1,2m. W korytarzu i przedsionku zaplanowano lamperię do wysokości 1,2m. Ściany w pozostałych pomieszczeniach i sufity we wszystkich pomieszczeniach malowane.
Wymianie podlega stolarka drzwiowa. We wskazanych oknach zaplecza należy zamontować nawiewniki. Zaplanowano demontaż istniejących parapetów i montaż nowych. We wszystkich pomieszczeniach posadzki planuje się wykończyć gresem.
Szatnie planuje się wyposażyć w ławki wolnostojące wraz z wieszakami ściennymi. Nowe grzejniki w szatniach zostaną obudowane płytami MDF, tak aby zabudowa pełniła rolę siedziska. W pokoju trenerów zaplanowano niewielki aneks kuchenny.
W ramach remontu zaprojektowano wymianę instalacji c.o. wraz z osłonami grzejników oraz przebudowę instalacji wod. – kan. i wentylacji grawitacyjnej, w celu dostosowania do nowego układu pomieszczeń. Na kanałach wentylacyjnych, w szatniach i toaletach, zaprojektowano wspomaganie wentylacji przez zastosowanie wentylatorów typu łazienkowego (cichobieżne).
Ponadto wymianie podlega instalacja elektryczna. Pozostałe instalacje w pomieszczeniach w miarę możliwości do wkucia.
Nowe instalacje prowadzić podtynkowo. Istniejące piony ks i instalację ciepłej wody oraz projektowane kanały wentylacyjne obudować płytami gk.
Zakres prac:
- Prace rozbiórkowe i demontaże
- Wyburzanie wskazanych ścian działowych w pomieszczeniach zaplecza
- Poszerzenie istniejących otworów drzwiowych
- Wykonanie nowej posadzki na gruncie w sali gimnastycznej, wykończonej nawierzchnią sportową
- Nowe ściany działowe murowane oraz obudowy g-k
- Remont ścian, sufitów i posadzek
- Nowe wykończenie ścian i posadzek
- Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej
- Montaż stałego wyposażenia sportowego w sali gimnastycznej
- Montaż zabudów stolarskich
- Przebudowa instalacji sanitarnych.
- Przebudowa instalacji elektrycznych.
- Prace towarzyszące, niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8 do SWZ,
• Przedmiar – załącznik nr 9 do SWZ,
• Dokumentacja projektowa i techniczna – załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945348,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048741,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945348,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945348,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup samochodu służbowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.