eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecRemont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7370b2ed-2e0e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7370b2ed-2e0e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004270/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.21.2024.KOI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu wraz z zapleczem w celu poprawy stanu technicznego pomieszczeń i dostosowania ich do potrzeb użytkowników.
Planuje się remont generalny tych pomieszczeń, obejmujący prace budowlane oraz przebudowę instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych.

W ramach inwestycji zostanie usunięta istniejąca posadzka na gruncie i wykonana nowa podłoga, wykończona nawierzchnią sportową. W ramach remontu likwidacji podlegają kanały instalacyjne, prowadzone w posadzce.
Wymianie podlega stolarka drzwiowa. W celu ułatwienia otwierania okien zaplanowano montaż siłowników na istniejących skrzydłach okien. Zaplanowano demontaż istniejących parapetów i montaż nowych. Zaprojektowano także remont ścian i sufitów.
Przewidziano wymianę stałego sprzętu sportowego: nowe drabinki gimnastyczne, tablice do koszykówki składane na ścianę, a także w bramki do piłki ręcznej.

Zaplecze zostanie przebudowane, tak aby dostosować je do potrzeb użytkowników. Z pomieszczenia natrysków planuje się wydzielenie dwóch odrębnych toalet, damską i męską. Natomiast istniejąca toaleta zostanie połączona z sąsiadującym pomieszczeniem. Planuje się zamianę funkcji pomieszczeń pokoju trenerów i szatni męskiej. Zaprojektowano także remont ścian i sufitów. Ściany w łazienkach planuje się wykończyć płytkami ceramicznymi do wysokości 2,4m, a w szatniach do wysokości 1,2m. W korytarzu i przedsionku zaplanowano lamperię do wysokości 1,2m. Ściany w pozostałych pomieszczeniach i sufity we wszystkich pomieszczeniach malowane.

Wymianie podlega stolarka drzwiowa. We wskazanych oknach zaplecza należy zamontować nawiewniki. Zaplanowano demontaż istniejących parapetów i montaż nowych. We wszystkich pomieszczeniach posadzki planuje się wykończyć gresem.

Szatnie planuje się wyposażyć w ławki wolnostojące wraz z wieszakami ściennymi. Nowe grzejniki w szatniach zostaną obudowane płytami MDF, tak aby zabudowa pełniła rolę siedziska. W pokoju trenerów zaplanowano niewielki aneks kuchenny.

W ramach remontu zaprojektowano wymianę instalacji c.o. wraz z osłonami grzejników oraz przebudowę instalacji wod. – kan. i wentylacji grawitacyjnej, w celu dostosowania do nowego układu pomieszczeń. Na kanałach wentylacyjnych, w szatniach i toaletach, zaprojektowano wspomaganie wentylacji przez zastosowanie wentylatorów typu łazienkowego (cichobieżne).
Ponadto wymianie podlega instalacja elektryczna. Pozostałe instalacje w pomieszczeniach w miarę możliwości do wkucia.
Nowe instalacje prowadzić podtynkowo. Istniejące piony ks i instalację ciepłej wody oraz projektowane kanały wentylacyjne obudować płytami gk.

Zakres prac:
- Prace rozbiórkowe i demontaże
- Wyburzanie wskazanych ścian działowych w pomieszczeniach zaplecza
- Poszerzenie istniejących otworów drzwiowych
- Wykonanie nowej posadzki na gruncie w sali gimnastycznej, wykończonej nawierzchnią sportową
- Nowe ściany działowe murowane oraz obudowy g-k
- Remont ścian, sufitów i posadzek
- Nowe wykończenie ścian i posadzek
- Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej
- Montaż stałego wyposażenia sportowego w sali gimnastycznej
- Montaż zabudów stolarskich
- Przebudowa instalacji sanitarnych.
- Przebudowa instalacji elektrycznych.
- Prace towarzyszące, niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.

Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8 do SWZ,
• Przedmiar – załącznik nr 9 do SWZ,
• Dokumentacja projektowa i techniczna – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945348,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048741,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945348,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945348,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.