Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352416/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa parametrów technicznych lewego wału przeciwpowodziowego
pot. Uszewka w km 1+900-2+760, msc. Strzelce Małe, gmina Szczurowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa parametrów technicznych lewego wału przeciwpowodziowegopot. Uszewka w km 1+900-2+760, msc. Strzelce Małe, gmina Szczurowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47574e1e-3590-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.283 Poprawa parametrów technicznych lewego wału przeciwpowodziowego pot. Uszewka w km 1+900-2+760, msc. Strzelce Małe, gmina Szczurowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352416/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.167.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365865,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa parametrów technicznych lewego wału przeciwpowodziowego pot. Uszewka w km 1+900-2+760, msc. Strzelce Małe, gmina Szczurowa.
4.1.1 Przedmiotowy zakres prac obejmuje:
• Wyrównanie warstwą od 15 do 20 cm podłoża korony wału i skarp oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein;
• Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókniną separacyjno-wzmacniającą o wytrzymałości na rozciąganie 15-30kN/m oraz o odporności na przebicie statyczne min. 1500N, poprzez jej rozścielenie na koronie wału;
• Wykonanie utwardzenia kolein na koronie wału warstwą tłucznia kamiennego o frakcji 31,5 – 63 mm na podłożu z geowłókniny o grubości 25cm z zagęszczeniem do wskaźnika zagęszczenia ls >= 0,92; sprzęt dopuszczony do wykonania prac walec statyczny samojezdny do 10t;
• Humusowanie skarp wału przeciwpowodziowego warstwą grubości 5cm wraz z obsianiem;
4.1.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Prace objęte zamówieniem winny być wykonane z należyta starannością, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z przedmiarem określającym szczegółowy zakres prac, oraz poleceniami osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do nadzoru. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną przed i po wykonaniu robót i przekaże ją w formie papierowej i elektronicznej z chwilą składnia zgłoszenia o gotowości robót do odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika postępu robót i przedłożenia go z chwilą zgłoszenia robót do odbioru.
Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie wszelki sprzęt i potrzebne materiały do wykonania przedmiotowego zadania.
Po zakończeniu prac wykonawca uporządkuje teren budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do:
• utrzymania czystości i porządku na terenie realizowanych prac oraz jego otoczeniu
• prowadzenia prac w sposób niepowodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniami lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej.
W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia prac przez Wykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej i prywatnej, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzona własność.
Wykonawca robót powinien uwzględniać prognozy hydrologiczne IMGW, aby uniknąć zagrożenia powodziowego.
4.1.3 Zabezpieczenie interesów osób trzecich.
Wykonawca odpowiada za ochronę istniejącej infrastruktury technicznej w obrębie prowadzonych prac. W przypadku uszkodzenia mienia osób trzecich Wykonawca bezzwłocznie o zaistniałym fakcie powiadomi osobę wyznaczona przez Zamawiającego do nadzoru i zainteresowane strony oraz zobowiązany jest doprowadzić go do stanu pierwotnego, a w przypadku braku takiej możliwości, obowiązany jest naprawić wyrządzona szkodę na swój koszt. Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania robót.
4.1.4 Ochrona środowiska
W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany stosować się do przepisów zawartych w regulacjach prawnych z zakresu ochrony środowiska. Prace wykonywać należy w sposób niewywierający szkodliwego wpływu na środowisko. Wykonawca będzie miał szczególny wzgląd na zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem cieków wodnych substancjami ropopochodnymi oraz możliwością powstania pożaru w trakcie wykonywanych prac. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska obciąża Wykonawcę.
4.1.5 Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy zatrudnionych pracowników. Wyposaży na własny koszt pracowników w odzież ochronna oraz sprawny sprzęt niezbędny do wykonania prac oraz będzie go utrzymywał we właściwym stanie technicznym przez okres trwania prac. Uznaje się, że wszelkie koszty związanie z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej.
4.1.6 Wymagania dotyczące sprzętu do wykonania prac objętych zamówieniem.
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania sprzętu stosownie do warunków terenowych i parametrów, tak aby nie dopuścić do uszkodzenia skarp brzegowych cieku. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń niezwłocznie. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do cieku.
4.2 Szczegółowy zakres prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym
w szczególności wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) stanowiąca Załącznik nr 12
do SWZ, oraz przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ.
4.3 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty budowlane
na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium
„okres gwarancji i rękojmi”. Maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.
4.4 Kod CPV:
45246400 – 7 – Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej;
4.5 Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym Nadzorem Wodnym w Brzesku nr telefonu – 14 663 10 02 – na koszt Wykonawcy.
4.6. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
4.6.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
4.6.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
4.6.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.
4.7 Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą czynności polegające na wykonywaniu prac utrzymaniowych przez cały okres realizacji umowy tj.
- pracowników niższego szczebla technicznego - odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych;
- pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących roboty budowlane;
4.7.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 4.7 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
4.7.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4.7, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4.7.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
4.7.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
4.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.12 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.13 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4.14 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177181,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389270,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177181,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Krupa KAM-TRANS-KOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691788270
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 245
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie wyrównania równiarką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacja kolein wraz z zagęszczeniem walcem
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171181,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.