eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomWykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - III



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e12793c-415e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025629/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i modernizacja lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375035/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-49/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 346356,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
1.1. Część 1 - Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym przy ul. Konstytucji 21/18, ul. Jochymczyka 4/7, ul. Chopina 12/8.
1.1.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan.
1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 192975,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
1.2. Część 2 - Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Konopnickiej 4/4, ul. Towarowa 7/4.
1.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan. i gaz oraz zaprojektowanie i wykonanie c.o. gazowego z kotłem gazowym dwufunkcyjnym.
1.2.2. Jednocześnie przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zaprojektowania gazowej instalacji c.o., obejmującej w szczególności: projekt budowlany (w tym uzyskanie wymaganych opinii, badań, uzgodnień, oświadczeń itp.) i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
1.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
1.2.4. Zamawiający wymaga, aby cena dokumentacji projektowej nie przekroczyła 5% ceny całkowitej oferty w zakresie danego lokalu mieszkalnego.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 153380,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179400,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262434,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179400,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPRESTYNK Jerzy Głąbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441365685

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179400,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230974,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170032,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA Karol Masny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351851413

7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170032,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.