Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5598a12-2322-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5598a12-2322-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus, program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.262.2024.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 127664 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103791,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych grupowych z języka angielskiego5 gr x 10 os. x 64 godz. (32 spotkania/gr. x 2 godz.), łącznie 320 godz.
Trener/trenerzy wskazani do prowadzenia zajęć przeprowadzą rozmowy/testy, które umożliwią dokonanie odpowiedniego podziału adekwatnie do posiadanych umiejętności, stopnia znajomości języka uczniów zakwalifikowanych do udziału w tych zajęciach. W ramach zadania trenerzy stworzą program, który będzie wybiegał poza podstawy programowe obowiązujące w szkole. Zajęcia będą umożliwiały uczniom prowadzenie konwersacji w różnych sytuacjach podczas wspólnych scenek np. w sklepach salonie fryzjerskim, zakładzie mechanicznym. Zajęcia będę prowadzone w formie aktywnych dyskusji, odtwarzania scenek, gier językowych. Jednym z założeń programu jest poszerzenie wiedzy uczniów z zakresu leksyki, gramatyki i kultury Wielkiej Brytanii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu matematyki/chemii/fizyki/biologii.50 os. x 1 godz. x śr. 16 spotkań, łącznie 800 godz.
Zajęcia będą prowadzone w grupach w zależności od ilości osób chętnych zainteresowanych konkretnym przedmiotem. Zajęcia prowadzone w sposób rozwijający zainteresowania, koncepcje matematyczne, skierowane na tworzenie np. modeli matematycznych do rzeczywistych problemów. Z fizyki będzie np. budowanie i projektowanie maszyn, badanie właściwości materiałów, eksperymenty z optyką, itp. Każde z zajęć będzie uwzględniało potrzeby, oczekiwania każdego z uczniów. Program, tematyka w pełni dostosowana do tego, aby rozwijać i poszerzać umiejętności z tym związane. Prowadzenie zajęć fizycznych/chemicznych poprzez przygotowywanie i wykonywanie różnych eksperymentów pozwolą uczniom zobaczyć zjawiska fizyczne, np. budowa prostego generatora prądu, badanie właściwości cieczy i gazów, badanie prędkości reakcji chemicznych, itp. Będą to zajęcia indywidualne nastawione na potrzeby konkretnych osób biorących udział w projekcie. Podział pomiędzy przedmiotami zależny będzie od zgłoszeń uczniów.
Zajęcia prowadzone będą w salach szkolnych, średnio raz w tygodniu po jednej godzinie na ucznia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie grupowych zajęć plastycznych2 gr x 10 os. x 32 godz. (16 spotkań/gr. x 2 godz.), łącznie 64 godz.
Materiały do prowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów plastycznych. W trakcie ich trwania będą powstawały prace wykonane różnymi technikami, różniące się tematyką. Prowadzone będą zajęcia eksperymentalne, nietypowe łączące różne techniki malarskie (np. malowania farbami akrylowymi tworzące abstrakcyjne obrazy lub krajobrazy. Zajęcia prowadzone w sposób umożliwiający kontakt z każdym dzieckiem, zachęcić do aktywności, utwierdzać w przekonaniu, że posiadają predyspozycje, talent, zdolności. Zajęcia prowadzone również w plenerze (park miejski, zajazd Zimna Woda, rezerwat przyrody Jata) – przy odpowiedniej pogodzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10880 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie grupowych zajęć tanecznych2 gr. x 10 os. x 32 godz. (16 spotkań/gr. x 2 godz.), łącznie 64 godz.
Program zajęć umożliwi uczestnikom rozwijanie pasji tanecznych, sprawdzenie umiejętności, doskonalenie technik, układów tanecznych. Zajęcia będą uwzględniały oczekiwania uczestników (organizacja rodzaju tańca zg. ze wskazaniami: współczesny, hip-hop, disco dance, videoclip dance
czy street dance, jazz). Program oparty również na technice tańca klasycznego, którego celem jest wykształcenie harmonii i ładu w tańcu. Zajęcia będą uwzględniały również baletowe układy, pozwalające na wyrobienie nawyku prawidłowej postawy. Podczas lekcji dzieci zatańczą do muzyki klasycznej, jazzowej i filmowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie indywidualnych zajęć tenisa ziemnego5 os. x 16 godz. , łącznie 80 godz.
Program zajęć uwzględnia poznanie i naukę techniki gry z zakresu. W ramach zajęć uczestnicy będą mieli możliwość również nabyć umiejętności gry zgodnie z zasadą -siatka z trzema polami. Pole zostanie podzielone na trzy części zamiast dwóch, co sprawi, ze zawodnicy będą musieli być bardziej skoncentrowani na swoim ustawieniu i ruchach. Na korcie będę ustawiane różne cele i punkty, które trzeba będzie trafić, na przykład małe kosze, skrzynki lub kręgle.
Miejsce na zajęcia (kort tenisowy) zapewnia Zamawiający, sprzęt do gry zapewnia Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i prowadzenie grupowych zajęć piłki nożnej1 gr. x 10 os. x 6 m-cy (śr. 8 godz./mies.), łącznie 48 godz.
Miejsce na zajęcia zapewnia Zamawiający.
W trakcie zajęć uczniowie biorący udział w tych zajęciach będą mieli możliwość ćwiczenia swoich umiejętności pod okiem specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia w zależności od pogody będą prowadzone na salach gimnastycznych szkół lub na boiskach szkolnych. Dzieci oprócz doskonalenia swoich technik sportowych będą uczone poszanowania do innych, odpowiedniego zachowywania się na boisku,
w trakcie meczu.
Miejsce na zajęcia (boisko, sala sportowa) zapewnia Zamawiający, sprzęt do gry zapewnia Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31289,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Bancerz „Centrum Doradztwa Finansowego"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000034
7.3.3) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Bancerz „Centrum Doradztwa Finansowego"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000034
7.3.3) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Bancerz „Centrum Doradztwa Finansowego"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000034
7.3.3) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Bancerz „Centrum Doradztwa Finansowego"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000034
7.3.3) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 12ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6048 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Bancerz „Centrum Doradztwa Finansowego"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000034
7.3.3) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu VR/AI /IoT/Szybkiego prototypowania oraz TSR w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.