eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261 847 581

1.5.8.) Numer faksu: 261 847 577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8458a60-fe34-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładziny podłogowe oraz drobny sprzęt ogrodowy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/2024/TP/INFR./UZBR./Ż./OPBMR.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 499036,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.5.) Wartość części: 97056,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 18937,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19,
oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

4.5.5.) Wartość części: 36369,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.5.) Wartość części: 47473,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.5.) Wartość części: 93595,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 40492,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 30649,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 19392,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 21493,51 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9768,40 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 12283,77 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211620-3 - Oleje smarowe wewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 14893,26 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24963000-2 - Produkty antykorozyjne

4.5.5.) Wartość części: 2888,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 6095,38 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39812000-7 - Pasty i kremy

4.5.5.) Wartość części: 8222,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.5.5.) Wartość części: 3130,55 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31224810-3 - Przedłużacze

4.5.5.) Wartość części: 6427,44 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 8280,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. - 1.19, oraz nr 6.1. – 6.7. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo - cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.19. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 21587,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24243,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24243,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24243,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZMAREK ELECTRIC SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618

7.3.3) Ulica: Gajewskich 32

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24243,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45662,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45662,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45662,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45662,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87056,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94400,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87056,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87056,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71217,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU INTERSELL WALDEMAR PŁONKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71217,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47587,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61973,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47587,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47587,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17533,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17533,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17533,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11648,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29421,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11648,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11648,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 27.06.2024 r. wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca do dnia 02.07.2024 r. nie udzielił odpowiedzi na wezwanie. Tym samym oferta podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), tj.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 26.06.2024 r. zwrócił się z wnioskiem do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca do dnia 03.07.2024 r. nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Tym samym oferta podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), tj.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.


Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 10.07.2024 r., wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści oferty w zakresie pozycji nr 1 (Przedłużacz elektryczny bębnowy) oraz pozycji nr 2 (Adapter/przejściówka 40 – 50 cm) Specyfikacji asortymentowo - cenowej (załącznik nr 1.17. do SWZ). Wykonawca zgodnie z wyznaczonym terminem, tj.: do 15.07.2024 r. nie złożył wyjaśnień, co skutkuje brakiem rozwiania wątpliwości co do zgodności przedmiotowych pozycji z opisem zawartym w Specyfikacji asortymentowo - cenowej.
Wykonawca w Specyfikacji asortymentowo – cenowej w:
-pozycji nr 1 Przedłużacz elektryczny bębnowy, zaoferował, nazwa producenta: PCE, Oznaczenie/kod produktu: 9731S48263. Zamawiający, wymagał, aby zaoferowany asortyment posiadał zabezpieczenie termiczne oraz obecność gniazda CEE. Produkt zaoferowany przez Wykonawcę nie zawiera wcześniej wskazanych parametrów.
-pozycji nr 2 Adapter/przejściówka, zaoferował, nazwa producenta: PCE, Oznaczenie/kod produktu: 9AX1S012139. Zamawiający, wymagał, aby zaoferowany asortyment wyjście z uziemieniem oraz zabezpieczenie termiczne. Produkt zaoferowany przez Wykonawcę nie zawiera wcześniej wskazanych parametrów.
W związku z powyższym, Zamawiający podejmuje decyzję na podstawie wiedzy, jaką dysponuje i odrzuca ofertę ze względu na brak spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), tj.: „Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.


Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w dniu 27.06.2024 r. został wezwany do złożenia przedmiotowych środków dowodowych wymaganych do złożenia wraz z ofertą. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca dostarczył wymagane dokumenty, jednakże po analizie przedmiotowych dokumentów, stwierdzono niezgodność zaoferowanego asortymentu z SWZ:
-pozycja nr 1 Przedłużacz elektryczny bębnowy, nazwa producenta: PROFI-ELEKTRO S.C., Oznaczenie/kod produktu: Produkcja pod zamówienie - Przedłużacz 40 m 230V, H07RN-F 3x2,5, (3xgniazdo z bolcem IP68, 1xCEE IP67). Zamawiający wymagał, aby zaoferowany asortyment posiadał zabezpieczenie termiczne oraz 4 gniazda CEE. Przedmiotowy środek dowodowy, nie potwierdza, że produkt zaoferowany przez Wykonawcę zawiera wcześniej wskazane parametry.
-pozycja nr 2 Adapter/przejściówka, zaoferował, nazwa producenta: PROFI-ELEKTRO S.C., Oznaczenie/kod produktu: Produkcja pod zamówienie - Przedłużacz (adapter/przejściówka) IP67 0,5 m gniazdo-wtyczka (gniazdo przenośne IP68 z bolcem, wtyczka IP67 CEE). Zamawiający, wymagał, aby zaoferowany asortyment posiadał zabezpieczenie termiczne. Przedmiotowy środek dowodowy, nie potwierdza, że produkt zaoferowany przez Wykonawcę zawiera wcześniej wskazany parametr.
W związku z powyższym, asortyment nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), tj.: „Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.