Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00332806/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00340162/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00347089/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb076848-1374-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb076848-1374-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98692,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Materac przeciwodleżynowy na stół operacyjny - kompatybilny ze stołem operacyjnym Ben Q Tri Max 650 NSKB (2020-2022). Materac wykonany z wysokiej jakości atestowanej pianki poliuretanowej charakteryzujący się dobrą elastycznością i sprężystością. Odporny na odkształcenia. Gęstość pianki minimum 40kg/m3. Pianka wytrzymała, wodoszczelna, aseptyczna, całkowicie higieniczna. Grubość materaca 5cm (+/- 1cm). Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki.
2. Materac 2-częściowy na kozetkę. Powierzchnia gładka, ognioodporna, wodoszczelna, odporna na dezynfekcję
i ścieranie. Grubość materaca min 6 cm. Wymiary 1 części szerokość 58 cm długość 62,5 cm wysokość 6cm . Wymiary 2 części szerokość 58 cm, długość 122 cm, wysokość 6 cm. Montowanie na zatrzask. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303.1. Kabel bipolarny o długości 4.5m (+/-0.5m) wtyczka od strony instrumentu dwa bolce płaskie, od strony aparatu -2 bolce 29 mm, przeznaczone do min. 300 cykli sterylizacji. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Kabel monopolarny do endoskopii, długość 4.5m (+/- 0.5m), wtyczka od strony instrumentu 2.8 mm od strony aparatu 4mm, przeznaczone do min. 300 cykli sterylizacji. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
3. Uchwyt monopolarny wąski lub szeroki, wielorazowy z dwoma przyciskami długość minimalna 145mm maksymalna 160mm, kablem przyłączeniowym dł. 4,5m (+/- 0,5m), do elektrod 4 mm sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem. Wtyczka 3 bolcowa minimum 200 cykli sterylizacji. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
4. Podwójny włącznik nożny do cięcia i koagulacji z kablem długości 4m (+/-0.5m). Włącznik wodoodporny, zabezpieczający przed wybuchem. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3758,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Wielorazowa elektroda powrotna pacjenta w formie maty żelowej, przezierna dla promieni RTG, bezlateksowa, właściwości przeciwodleżynowe, żywotność elektrody minimum 24 miesiące, możliwość stosowania przy jednoczesnym ogrzewaniu pacjenta, możliwość czyszczenia i dezynfekcji powierzchniowej, przeznaczona dla pacjentów o wadze powyżej 35 kg, wymiary 91 x 50 x 0,32 cm (+/- 5%) w komplecie z kablem do podłączenia
z diatermią posiadającą gniazdo neutralne z wtyczką 1 – pionową (Jack). Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
2. Kabel do podłączenia wielorazowej elektrody powrotnej, pacjenta z diatermią posiadającą gniazdo neutralne z wtyczką 1 – pinową (Jack) o długości min. 2,0 m. Kabel kompatybilny z elektrodą z pozycji 1. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Zestaw pierścieni mocujących wraz z płynem kontaktowym, kompatybilnych z elektrodami urządzenia do przezskórnych pomiarów prężności tlenu (tcpO2) TCM400. Ilość sztuk w opakowaniu: 50. Łączna ilość 100 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.
Wykonawca może dokonać wyceny w opakowaniu innej wielkości niż wskazana przez Zamawiającego, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji.
Wykonawca w formularzu ofertowym w kolumnie ilość powinien wskazać ilość oferowanych opakowań oraz wskazać ilość sztuk w oferowanym opakowaniu.
2. Zestaw membran z elektrolitem do stosowania z pierścieniami mocującymi stosowanymi do urządzenia TCM400. Ilość sztuk w opakowaniu: 12. Łączna ilość: 24 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8574,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej: źródło promieniotwórcze do testów/kalibracji kompatybilnez SPECT/CT model VERITON CT System, producent aparatu: Spectrum Dynamics Medical
1. Rodzaj źródła: źródło zamknięte, liniowe. Izotop promieniotwórczy: Co-57. Aktywność nominalna 444MBq. Data określenia aktywności nominalnej: listopad 2024. Objętość aktywna: średnica 1,57 mmxdługość 400mm. Wraz ze źródłem zostanie dostarczony certyfikat źródła promieniotwórczego. Kompatybilny z urządzeniem SPECT/CT model VERITON CT System, producent aparatu: Spectrum Dynamics Medical. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej: LIDCO1. Karta eksploatacyjna SmartCard do monitora hemodynamicznego LIDCO metodą małoinwazyjną – typu wielopacjentowa 720 min. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.5.5.) Wartość części: 8560,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa ''LENA'' Krzysztof Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371342690
7.3.3) Ulica: Spadochroniarzy 56C
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA "LENA" KRZYSZTOF ADAMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA "LENA" KRZYSZTOF ADAMCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOWA International spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773104679
7.3.3) Ulica: Obornicka 10
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOWA INTERNATIONAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BOWA INTERNATIONAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMPIREUM Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.3) Ulica: Chotomowska 30
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-03Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu w zakresie w/w pakietu została złożona 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320100125
7.3.3) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-03Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10639,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10639,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Billmed'' spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130007544
7.3.3) Ulica: Krypska 24 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
jakie przetargi wygrała firma
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10639,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-03SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Wyposażenie Oddziałów i Pracowni Szpitala w specjalistyczne i pomocnicze urządzenia medyczne do wspomagania leczenia pacjentów
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.