Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292688/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00295240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00312077/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00316567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00318428/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00444513/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-660459b4-13db-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16319789,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Słopcu o salę gimnastyczną z pełnym zapleczem sanitarno–szatniowymZakres zamówienia obejmuje: rozbudowę Szkoły Podstawowej w Słopcu o salę gimnastyczną z pełnym zapleczem sanitarno–szatniowym oraz niezbędnymi pomieszczeniami dodatkowymi i instalacjami wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.
SŁOPIEC 12, DZIAŁKA NR 223/4, OBRĘB 260405_5.0013 SŁOPIEC, 26-021 DALESZYCE, GMINA DALESZYCE;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 6263876,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno dz. nr 354 w km.0+000 do km. 0+430 oraz km. 1+770 do km. 2+020Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Redukcja korony drzew, karczowanie gęstych krzaków
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami ( rów )
4) Mechaniczne ścinanie poboczy
5) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
6) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
7) Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem
8) Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem
9) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
10) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ustawienie znaków drogowych
15) Montaż przepustów wraz z przyczółkami
16) Ścinanie poboczy
17) Utwardzenie poboczy
18) Wykonanie nasypów pod pobocza. Ziemia z dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1054027,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2/2 i 5/20 w msc. Widełki tzw. ŁukawaZakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Wycinka drzew, karczowanie gęstych krzaków
3) Mechaniczne usunięcie warstwy humusu
4) Rozbiórka istniejącej podbudowy
5) Zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej rurami osłonowymi
6) Wykonanie podbudowy z kruszywa
7) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem
8) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
9) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
10) Wykonanie pobocza z kruszywa o wysokiej wodoprzepuszczalności
11) Ustawienie krawężników betonowych
12) Skropienie warstw emulsją
13) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
14) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
16) Ustawienie znaków drogowych
17) Umocnienie skarp płytami ażurowymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 602103,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Budowa drogi wewnętrznej KDW2 w msc. Mójcza gm. DaleszyceZakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Przycięcie gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią wraz z wywozem
3) Zdjęcie warstwy humusu
4) Rozebranie warstw utwardzeń z kruszywa
5) Rozebranie nawierzchni z kostki, obrzeży betonowych, krawężników betonowych
6) Przestawienie słupka lokalizacyjnego na sieci gazowej wraz z montażem nowych tabliczek wskazujących odległość sieci
7) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
8) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
9) Ława pod krawężniki betonowe
10) Montaż krawężników betonowych oraz obrzeży
11) Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem
12) Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa
13) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
14) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza)
16) Ściek przykrawężnikowy z kostki
17) Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej
18) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu wraz z humusowaniem i obsianiem trawą
19) Umocnienie skarpy płytami ażurowymi betonowymi z wypełnieniem spoin
20) Ustawienie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
21) Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej z wymianą włazów na nowe
22) Regulacja pionowa hydrantów, zaworów wodociągowych i gazociągowych z wymianą nakryw na nowe
23) Zabezpieczenie kabli energetycznych rurą osłonową wraz z odkopaniem przewodów, montażem rur, odtworzeniem oznakowania taśmą, zasypką wykopu i zagęszczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 522179,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz dz. nr ewid. 204Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Mechaniczne karczowanie pni oraz gęstych krzaków
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami
4) Regulacja studzienek kanalizacyjnych
5) Regulacja zasuw wodociągowych
6) Wykonanie podbudowy z kruszywa
7) Mechaniczne ścinanie poboczy
8) Wzmocnienie istniejącej podbudowy z kruszywa warstwą kruszywa niezwiązanego
9) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
10) Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
12) Wykonanie nasypów pod pobocza (ziemia z dowozu)
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ścinanie poboczy
15) Utwardzenie poboczy
16) Wykonanie nasypów pod pobocza. Ziemia z dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 365847,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Słopiec dz. nr ewid. 755 i 761 w km 0+000 do km 0+088 i km 0+122 do km 0+285Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Regulacja zasuw wodociągowych
4) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych
5) Demontaż hydrantu nadziemnego
6) Mechaniczne ścinanie poboczy
7) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
8) Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem
9) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
10) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ustawienie znaków drogowych
15) Montaż hydrantu pożarowego
16) Umocnienie skarp ażurami
17) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 454392,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Niwy dz. nr ewid. 384 w km. 0+000 do km. 0+376Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Regulacja zasuw wodociągowych
4) Mechaniczne ścinanie poboczy
5) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
6) Warstwa odsączająca z piasku
7) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
8) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
10) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
11) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
12) Ustawienie znaków drogowych D-46 i D-47
13) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem
14) Wykonanie przepustu pod drogą
15) Ułożenie krawężnika
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 322442,49 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Remont drogi gminnej nr 319011T w msc. Daleszyce ul. Zagórze dz. nr 177 i 178 w km. 0+000 do 1+128Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
4) Warstwy odsączające z pisku
5) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
6) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej
7) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej
8) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
10) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
11) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
12) Ułożenie korytek betonowych
13) Montaż blach ryflowanych do korytek na zjazdach
14) Wykonanie nasypów pod pobocza
15) Ustawienie znaków drogowych zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu.
16) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 1141975,76 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Budowa drogi gminnej w msc. Brzechów wzdłuż rowuZakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
3) Rozbiórka przepustów i murków czołowych
4) Wykonanie wykopów oraz nasypów
5) Wywóz nadmiaru ziemi wraz z utylizacją
6) Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem
7) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
8) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego
9) Ułożenie cieku korytkowego na ławie betonowej z oporem
10) Ułożenie cieku korytkowego z pokrywą na ławie betonowej
11) Ułożenie korytka na podsypce cementowo-piaskowej
12) Ułożenie płyt ażurowych oraz płyt chodnikowych
13) Wykonanie palisadki z elementów prefabrykowanych
14) Wykonanie przepustów pod zjazdami wraz ze ściankami czołowymi
15) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
16) Montaż lampy hybrydowej
17) Wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
18) Humusowanie z obsianiem skarp i terenów płaskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3580399,95 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Remont drogi gminnej nr 319004T w msc. Borków dz. nr ewid. 375/1Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Ścinanie drzew + karczowanie pni
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami
4) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
5) Regulacja pionowa studzienek oraz zaworów
6) Ścinanie poboczy
7) Renowacja spękanej nawierzchni siatką wzmacniającą
8) Frezowanie nawierzchni
9) Warstwa wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej
10) Skropienie emulsją przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Układanie chodników z kostki betonowej oraz krawężniki i obrzeża (przebruk zjazdów)
14) Oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1239801,03 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11: Budowa punktów pomiarowych oraz modernizacja węzłów wodociągowych na terenie Gminy DaleszycePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie pięciu punktów pomiarowych wraz
z infrastrukturą odcinającą oraz zasuwami sieciowymi na strefach kontroli przepływu na sieci wodociągowej w msc Daleszyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji
4.5.5.) Wartość części: 252035,70 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12: Dostawa i montaż wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytuPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 800 szt. wodomierzy wraz z mobilnym systemem zdalnego odczytu wraz ze skonfigurowaniem, wdrożeniem i szkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego z systemu zdalnego ich odczytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 520707,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6841315,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski Kielce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-168-33-08
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-677
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5380000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374728,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374728,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374728,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374728,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388357,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487473,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388357,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-137-98-81
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388357,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571411,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571411,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571411,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571411,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185801,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185801,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185801,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185801,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264702,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291939,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264702,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264702,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254092,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291839,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254092,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254092,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441171,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441171,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441171,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441171,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2680431,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2708616,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2680431,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-137-98-81
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2680431,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500794,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500794,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500794,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500794,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Część nr 11 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie na część 11 unieważniono.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Część nr 12 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie na część 12 unieważniono.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Budowa zjazdów wraz ze składnicami na terenie leśnictwa Łuczewnica
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej nr 7 w DSD w Leśnictwie Marzysz - odcinek I: km 0+000 do km 2+913,65
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.