eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockBieżąca konserwacja sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego w budynkach szpitala w Otwocku przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżąca konserwacja sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego w budynkach szpitala w Otwocku przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Konarskiego 13

1.4.2.) Miejscowość: Otwock

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441405

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00391914

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)

Przed zmianą:

Po zmianie:
372000,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:
1

Po zmianie:
3

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
1

Po zmianie:
3

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.6. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
338004,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
312150,92

Po zmianie:
338004,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
312150,92

Po zmianie:
338004,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
Atlas Copco Polska Sp. z o.o.

Po zmianie:
Tronix s.c. Rafał Sowiński, Krystyna

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
ul. Badylarska 25

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
02-484

Po zmianie:
01-111

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
5270011039

Po zmianie:
5272306543

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2024-06-27

Po zmianie:
2024-07-31

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
312150,92

Po zmianie:
338004,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
330

Po zmianie:
24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.