eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasienicaUtwardzenie powierzchni działki nr 288/3 wraz z przebudową fragmentu drogi ("Szkolnej") i skrzyżowania z drogą powiatową ("Strumieńska") w Jasienicy



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie powierzchni działki nr 288/3 wraz z przebudową fragmentu drogi („Szkolnej”) i skrzyżowania z drogą powiatową („Strumieńska”) w Jasienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie powierzchni działki nr 288/3 wraz z przebudową fragmentu drogi („Szkolnej”) i skrzyżowania z drogą powiatową („Strumieńska”) w Jasienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3fdb48-3b27-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040103/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Utwardzenie powierzchni działki nr 288/3 wraz z przebudową fragmentu drogi („Szkolnej”) i skrzyżowania z drogą powiatową („Strumieńska”) w Jasienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430495,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

skrzyżowania z drogą powiatową („Strumieńska”) w Jasienicy.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) utwardzenie działki nr 288/3 w Jasienicy – nawierzchnia z kostki betonowej i granitowej wraz z robotami towarzyszącymi,
2) rozbiórka i wykonanie nowej konstrukcji drogi wraz z nawierzchnią asfaltową o szerokości 5,4 m na ciągu głównym oraz
5,0 m na drodze bocznej,
3) wykonanie odwodnienia drogi poprzez zabudowę kratek ściekowych włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej,
4) wymianę istniejącego kanału deszczowego Ø400 pod drogą,
5) budowę chodnika o nawierzchni z kostki granitowej gr 8 cm,
6) przebudowę istniejącej podziemnej sieci energetycznej,
7) budowa jednego punktu oświetleniowego wraz z przyłączem,
1.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
- kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a do SWZ, który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- tabela elementów scalonych - załącznik nr 1b do SWZ, który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 doSWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 5 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do niniejszej SWZ,
- STWIORB, dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ.
1.4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego
robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757028,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757028,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757028,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Cymorek Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482131647

7.3.3) Ulica: Graniczna 22

7.3.4) Miejscowość: Pierściec

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75702817 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.