Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Oświęcim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Oświęcim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9d2406-43c1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Oświęcim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 obejmuje Sołectwa : Brzezinka - PławyZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 122245,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 obejmuje sołectwa: Harmęże - RajskoZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 97330,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 obejmuje Sołectwa: Zaborze - Poręba WielkaZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 159110,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 obejmuje Sołectwa: Grojec - Stawy GrojeckieZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162390,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 obejmuje Sołectwa : Włosienica - Dwory Drugie - Stawy MonowskieZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 132340,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 6 obejmuje Sołectwa : Babice - BroszkowiceZakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,
2) Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania:
- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm
- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli
3) Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 75460,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70452,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127342,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70452,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442691
7.3.3) Ulica: Czarna 8
7.3.4) Miejscowość: Brzezinka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY OŚWIĘCIM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY OŚWIĘCIM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70452,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66436,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66436,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa DAWIDZKI Dawid Ryszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462713341
7.3.3) Ulica: Żywiczna 15
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66436,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127025,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165958,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127025,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5491969930
7.3.3) Ulica: Bema 12A
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa części zadania w zakresie ciągów komunikacyjnych(dróg lub chodników)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127025,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126649,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170569,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126649,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5491969930
7.3.3) Ulica: Bema 12A
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa części zadania w zakresie ciągów komunikacyjnych(dróg lub chodników)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126649,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110177,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137505,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110177,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5491969930
7.3.3) Ulica: Bema 12A
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa części zadania w zakresie ciągów komunikacyjnych(dróg lub chodników)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110177,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43773,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78991,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43773,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442691
7.3.3) Ulica: Czarna 8
7.3.4) Miejscowość: Brzezinka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY OŚWIĘCIM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY OŚWIĘCIM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43773,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
- Budowa drogi gminnej w km od 0+009,91 do 0+326,00 w miejscowości Oświęcim (łącznik pomiędzy ul. Chopina i ul. Wysokie Brzegi)
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2025
- DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO - 1 PAKIET
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.