Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00382066/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na dz. nr 1/8 obręb Dąbrówka,
gm. Borzytuchom, powiat bytowski, województwo pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na dz. nr 1/8 obręb Dąbrówka,gm. Borzytuchom, powiat bytowski, województwo pomorskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5529d804-48b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109241/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Likwidacja nieprzydatnych składników majątkowych Zasobu WRSP na terenie woj. pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35070,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka następujących obiektów budowlanych:
1) stelmiarnia, nr inw. 7/181*D,
2) zbiornik na gnojowicę, nr inw. 17/223,
3) zbiornik na gnojowicę, nr inw. 18/223,
4) zbiornik na gnojowicę, nr inw. 19/223,
5) gnojownik, nr inw. 25/223*B,
6) sieć elektryczna, nr inw. 22/261*B,
7) sieć elektryczna, nr inw. 23/261*B,
8) instalacja wodno – ściekowa, nr inw. 26/235,
9) linia nn i oświetleniowa, nr inw. 27/261,
położonych na dz. nr 1/8 obręb Dąbrówka, gmina Borzytuchom, powiat bytowski, województwo pomorskie.
2. Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w opisie technicznym rozbiórki, przedmiarze robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu Starosty Bytowskiego oraz w postanowieniu Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Rozbiórki należy wykonać wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi obiektu, oczyszczeniem terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięciem ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach.
4. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione
w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy.
6. Wykonawca dokona zabezpieczenia istniejących budynków stajni i obory (budynki znajdują się w Rejestrze Zabytków Województwa Pomorskiego) przyległego do ruin budynku zaznaczonego na planie sytuacyjnym.
7. Wykonawca zobowiązuje się do likwidacji instalacji wodno – ściekowej zgodnie z Postanowieniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 01.06.2023 r. (znak pisma: ZND.5181.6-2.2023.KB).
8. Wykonawca usunie wszystkie przedmioty składowane na terenie rozbieranego obiektu i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawę, krzaki i inne i usunie je w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami o odpadach.
9. Sporządzenie i dostarczenie do Zamawiającego powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w celu wprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków w Starostwie Powiatowym.
10. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
11. Wytyczne dla Wykonawców:
1) W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć:
a) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót,
b) wykonanie prac zgodnie z przepisami i zasadami BHP i ppoż w tym wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp z uwzględnieniem prac związanych z rozbiórką,
c) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej,
d) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach,
e) koszty utrzymania placu budowy, zaplecza socjalnego i technicznego oraz uporządkowanie terenu po pracach wraz z uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) koszt usunięcia odpadów komunalnych i innych znajdujących się w budynkach przeznaczonych do rozbiórki,
g) koszt utylizacji materiałów niebezpiecznych – azbest,
h) koszt uzgodnienia w zakresie odłączenia sieci z odpowiednim Operatorem,
i) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich – jeśli zajdzie taka potrzeba,
j) koszt zabezpieczenia istniejącego budynku stajni i obory,
k) koszt zabezpieczenia drzewostanu występującego przy budynku obory,
l) koszt ustanowienia kierownika budowy i prowadzenie przez cały okres dziennika budowy (zakup
i rejestracja),
m) koszt wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w celu wprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków w Starostwie Powiatowym.
n) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac,
o) koszt transportu do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami – Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu,
p) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty będącej łączną wartością materiałów z odzysku w wysokości 7 800,75 zł netto plus VAT za pozyskane materiały
z rozbiórek w tym kwoty: 4 740,75 zł netto plus VAT za gruz, 3 060,00 zł netto plus VAT za płyty betonowe zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy materiałów przepisami o podatku od towaru i usług. Cena zakupu nie podlega negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167034 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa Mirosław Ruszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651352979
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Jastrowie
7.3.5) Kod pocztowy: 64-915
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Remont lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Gronajny i Zielonki, gm. Sztum oraz w miejscowości Gurcz, gm. Kwidzyn, woj. pomorskie
- Dostawa wraz z montażem toru przeszkód w ramach bezobsługowego parku linowego w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na prace remontowo-inwestycyjne budynku OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - II
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Przebudowa układu drogowego wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych ul. Krótkiej w Pruszczu Gd.
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Przebudowa drogi gminnej we wsi Krępiec(173213G)
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj
- Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
- Remont pomieszczeń na II piętrze w nowej części budynku laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Sielskiej w Wysogotowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.