eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno"Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2023 r." - II postępowanie,



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2023 r.” – II postępowanie,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 756 1420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: debno@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debno.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2023 r.” – II postępowanie,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb6cd53-4e2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234186,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych zapewniających przejezdność dróg na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2023 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót – załącznik nr 1A oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarze robót – załącznik nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach robót budowlanych drogowych zapewniających przejezdność dróg na terenie Nadleśnictwa Dębna przewidziano wykonanie poniższych robót: • Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej - istniejąca nawierzchnia, oczyszczenie krawędzi, środka z humusu, itp. • Doziarnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa gr 15cm łamanego 0/31,5 C90/3 wraz z przemieszaniem z istniejącą nawierzchnią na grubość 25 cm z przeprofilowaniem i zagęszczeniem, • Wykonanie zabiegów utrzymaniowych poboczy - ścięcie zawyżonych poboczy na szerokość 0,75 m, formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu nasypowego o U>3 o szerokości 75 cm, • Naprawy istniejących dróg wykonywane mechanicznie – profilowanie, • Naprawy istniejących dróg wykonywane mechanicznie – zagęszczanie przy wilgotności optymalnej, • Wykonanie makroniwelacji terenu, przerzut podłużny gruntu. Prace mają na celu ścięcie łuku wypukłego niwelety podjazdu w celu załagodzenie najazdu i zjazdu. Prace obejmują: przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 30 m w gruncie kat. III, Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m w gruncie kat. III-IV, • wykonanie punktów odwodnieniowych - doły chłonne o wymiarach 2x2x1 m wraz z wyprofilowaniem skarp i utylizacja nadmiaru gruntu. Doły należy wykonać w obszarze zaniżenia niwelety, w miejscach gdzie utrudnione jest odprowadzenie wód opadowych w teren przyległy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231496,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273005,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231496,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KML SP. Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-240-10-21

7.3.3) Ulica: UL SŁONECZNY SAD 17

7.3.4) Miejscowość: DOŁUJE

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231496,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.