Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6679221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19242331-3fc1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 KWP w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 - remont pomieszczeń i pionu kanalizacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/48/22/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowo / technicznej umożliwiającej wykonania robót budowlanych (remontowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie ich odbioru w zakresie określonym w OPZ/PFU, stanowiącym integralną część SWZ;
2) wykonanie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami i wpisanymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu w zakresie wskazanym w OPZ/PFU, w tym:
a) Część I - remont ciągów komunikacyjnych na następujących piętrach budynków KWP w Łodzi:
- parter wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 85 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
- I piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 70 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
- II piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 255 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
- III piętro niskiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 85 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
b) Część II - remont Centrum Operacyjnego 1 na parterze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 90 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
c) Część III - remont łazienki na parterze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 5 m2 oraz wysokości około: 2,50 m;
d) Część IV - remont Centrum Operacyjnego 2 na III piętrze wysokiego budynku, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 55 m2 oraz wysokości około 2,50 m.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownym uprawnieniem budowlanym oraz aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji sanitarnej i elektrycznej.
4. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym.
5. Zamówienie stolarki drzwiowej winno nastąpić nie później niż 7 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien okazać zamówienie do wglądu Zamawiającemu.
6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 12 do SWZ, w tym OPZ/PFU.
7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ/PFU stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.
9. Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ/PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ/PFU, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia/Programie funkcjonalno-użytkowym. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.
11. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.).
12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.
13. Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966 ze zm.).
14. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510) wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wymóg ten nie dotyczy w szczególności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub robotami.
15. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 14 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.
16. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:
- 04.10.2022 r. godz. 10:00
Miejsce spotkania: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 (dyżurka)
17. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
18. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1375632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1442596,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1375632,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENBUD Jacek Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473070480
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1375632,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.