eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskModernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Raciążu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e557d2a-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Raciążu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e557d2a-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkół w Raciążu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277693,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Raciążu”. Zadanie dofinansowano ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej ramach programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” - Edycja 2023.
Zakres robót budowlanych.
Zakres robót obejmować będzie m.in. następujące prace remontowe:
1. Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego
 prace naprawcze posadzki w części pomieszczeń zaplecza - wymiana wykładziny kauczukowej na nową, wymiana płyty posadzkowej na nową, czyszczenie i zabezpieczenie konstrukcji stalowej posadzki,
 oczyszczenie i umycie ścian, sufitów oraz świetlików, uzupełnienie ubytków farby,
 oczyszczenie i zabezpieczenie drzwi i ościeżnic, przyklejenie okleiny,
 wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej,
 wymiana kabin prysznicowych na nowe,
 elewacja – oczyszczenie z rdzy, prace malarskie
 dach - oczyszczenie z rdzy, prace malarskie, wymiana świetlików z poliwęglanu na nowe,
 naprawa posadzki pod daszkiem.

2. Boisko piłkarskie
 konserwacja/renowacja trawy syntetycznej,
 uzupełnienie granulatu, granulatem EPDM z recyklingu,
 wymiana siatki ogrodzeniowej wokół całego boiska,
 oczyszczenie z rdzy dwóch bram wjazdowych oraz dwóch furtek i dwukrotne pomalowanie emalią chlorokauczukową,
 wymiana siatek od piłkochwytów,
 wymiana dwóch bramek 5,0mx2,0 z siatką,
 wymiana istniejących opraw oświetleniowych w technologii LED na nowe, utylizacja starych opraw.
3. Boisko piłkarskie
 renowacja nawierzchni poliuretanowej boiska – retoping,
 wymiana tablic do koszykówki
 wymiana istniejących opraw oświetleniowych w technologii LED na nowe, utylizacja starych opraw.

4. Teren kompleksu sportowego
 wymiana sztucznej trawy pomiędzy kostką a boiskiem wielofunkcyjnym,
 montaż lamp hybrydowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia, projekcie budowlanym (projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany), przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PARKIET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213337453

7.3.3) Ulica: ul. Dwernickiego 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Raciążu”. Zadanie dofinansowano ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej ramach programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” - Edycja 2023.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.