Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00377404/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00394960/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kodeń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Kodeń
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-509
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833754155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koden.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a836234-2a4e-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a836234-2a4e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00365939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zewnętrznej windy oraz remont budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu
Budowa pionowej windy zewnętrznej wraz z wiatrołapem i ze schodami zewnętrznymi o wymiarach 1,83 x 7,09m. Winda bezpośrednio przy ścianie frontowej zachodniej istniejącego budynku Urzędu Gminy Kodeń. Szyb windowy zaprojektowano ze ściany żelbetowej o grubości 24cm, ocieplony wełną mineralną grubości 15cm. Konstrukcję dachu zaprojektowano z drewna. Pokrycie dachu z blachy płaskiej. W ramach inwestycji obok istniejącego budynku usunięcie istniejących schodów zewnętrznych. Platforma o wymiarach 146 x 117cm z panelem sterującym. Podłoga platformy wyłożona szarym gumoleum. Platforma zostanie wyposażona w podświetlany panel sterowania, drzwi przystankowe aluminiowe z szybą. Okna doświetlające szyb windy i wiatrołap. Kolorystyka projektowanej windy zewnętrznej – brązy i szarości.
Remont polega na następujących robotach remontowych:
Roboty br. architektonicznej:
− wykonaniu remontu elewacji wraz z dociepleniem budynku, w tym również nowa izolacja przeciwwilgociowa i cieplna cokołu budynku;
− wymiana stolarki okiennej i część stolarki drzwiowej;
− likwidacja schodów drewnianych zewnętrznych (zejścia do piwnicy) i wykonanie nowych z kostki betonowej;
− likwidacja progów w budynku;
− wymiana posadzek w części komunikacyjnej budynku;
− wymiana okładzin i balustrad na istniejących schodach;
− malowanie pomieszczeń;
− wymiana istniejących ścian działowych na nowe z płyty gipsowo kartonowej z wypełnieniem wełną mineralną;
− remont łazienek – wymiana posadzek, okładzin ściennych, ścianek działowych.
− remont piwnicy – oddzielnie wejścia do piwnicy ścianką i drzwiami, wykonanie posadzek w części pomieszczeń, malowanie, wykonanie okładzin i wymiana balustrad na istniejących schodach, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i części stolarki drzwiowej wewnętrznej.
− Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą konstrukcji dachowej i wykonanie nowego docieplenia stropodachu.
Roboty br. sanitarnej:
− wymiana grzejników;
− wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku;
− przebudowa instalacji ze względu na wymianę ścianek działowych i ogólny remont łazienek;
− wykonanie dodatkowych wentylatorków w pomieszczeniach sanitarnych.
Roboty br. elektrycznej:
− wymiana i wyniesienie liczników na zewnątrz budynku;
− ułożenie nowego wlz z nowej lokalizacji pomiarów do części budynku remontowanego / nowa instalacja w części budynku;
− wykonanie zasilania windy / platformy
− instalacja fotowoltaiczna PV;
− wykonanie nowego wyłącznika ppoż dla budynku;
− wykonanie instalacji odgromowej
− wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego na komunikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2792100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3038319,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2792100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNB BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000917219
7.3.3) Ulica: Bajeczna 20a
7.3.4) Miejscowość: Grabanów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2792100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.