Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427658/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00431382/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
- 2024/BZP 00024770/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00024804/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2023/BZP 00504638/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla żołnierzy specjalistów oraz pracowników RON w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. BLSz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sadków 9
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: b.wojcik-zarebska@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441894
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00427658
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
e) część V – min. 200 000,00 złotych brutto;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, z zastrzeżeniem że warunek musi spełnić samodzielnie (tzn. doświadczenia Wykonawców nie sumuje się). W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, z zastrzeżeniem że warunek musi spełnić samodzielnie (tzn. doświadczenia Wykonawców nie sumuje się). W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
– Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
e) część V – min. 200 000,00 złotych brutto;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy części II - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego oraz części IV - Dostawa odzieży i obuwia ratownictwa medycznego dla lekarzy i ratowników medycznych).
2) Próbek/wzorów oferowanych produktów
Zgodnie z treścią art. 77 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, o ile nie stanowią one załączników do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Próbki/wzory oferowanych produktów, o których mowa w ppkt 5 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-600 Radom, numer pokoju: 242 – Kancelaria Jawna, natomiast dokumenty, o których mowa w ppkt 1 do 4 wyłącznie
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym i elektronicznym podpisem osobistym.
Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
– Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy części II - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego oraz części IV - Dostawa odzieży i obuwia ratownictwa medycznego dla lekarzy i ratowników medycznych).
2) Próbek/wzorów oferowanych produktów
Zgodnie z treścią art. 77 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, o ile nie stanowią one załączników do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Próbki/wzory oferowanych produktów, o których mowa w ppkt 5 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-600 Radom, numer pokoju: 242 – Kancelaria Jawna, natomiast dokumenty, o których mowa w ppkt 1 do 4 wyłącznie
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym i elektronicznym podpisem osobistym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) Część I – 2 587,00 złotych;
2) Część II – nie wymaga wniesienia wadium;
3) Część III –806,00 złotych;
4) Część IV – 1 180,00 złotych;
5) Część V – 3 136,00 złotych;
6) Część VI – nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SWZ.
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) Część I – 2 587,00 złotych;
2) Część II – nie wymaga wniesienia wadium;
3) Część III –806,00 złotych;
4) Część IV – 1 180,00 złotych;
6) Część VI – nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-13 09:45
Po zmianie:
2023-10-19 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-13 10:00
Po zmianie:
2023-10-19 10:00
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa środków czystości do SWPZZPOZ w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Wierzbickiej, Przemysłowej, Biznesowej i Energetyków w Radomiu.
- P-14-2025 Zakup i dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usługi sterylizacji/kastracji kotów posiadających właścicieli oraz wolno żyjących kotów pochodzących z terenu Gminy M. Radomia zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2025r.
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ulicy Osiedlowej, Ozdobnej, Klejowej i Warszawskiej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. z o.o.
- Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży Zamawiającego
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Biłgoraj oraz obuwia i odzieży roboczej dla uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Szczebra w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2025 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.