eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja i rozbudowa bram wjazdowych i ogrodzeń na Zaporze w Świnnej Porębie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja i rozbudowa bram wjazdowych i ogrodzeń na Zaporze w Świnnej Porębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa bram wjazdowych i ogrodzeń na Zaporze w Świnnej Porębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc378e3-4313-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.267 Modernizacja i rozbudowa bram wjazdowych i ogrodzeń na Zaporze w Świnnej Porębie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.184.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa bram wjazdowych i ogrodzeń na Zaporze w Świnnej Porębie.

Miejsce wykonywania prac:
Zbiornik wodny Świnna Poręba, gm. Mucharz, pow. wadowicki:
- teren wokół zapory czołowej ZW Świnna Poręba,
- teren przy budynku administracyjno-biurowym w Świnnej Porębie,
- teren przy zapleczu technicznym w Świnnej Porębie.
4.2 Szczegółowy zakres prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym
w szczególności opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.3 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego.
4.4 Kod CPV:
34928200 – 0 – Ogrodzenia;
45340000 – 2 – Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego;
4.5 Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym Kierownikiem ZW Świnna Poręba – Pan Paweł Franczak tel. 603 444 419 – na koszt Wykonawcy.
4.6. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
4.6.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
4.6.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
4.6.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.
4.7 Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą czynności związane z wykonywaniem ogrodzenia i bram.
4.7.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 4.7 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
4.7.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4.7, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4.7.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
4.7.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
4.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.12 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.13 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4.14 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olgierd Sarnacki OLSAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5782772801

7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa 11

7.3.4) Miejscowość: Jordanów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.