eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudzia³owoWymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Szudzia³owo



Og³oszenie z dnia 2024-08-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Szudzia³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szudzia³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szudzia³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Szudzia³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f1f81c2-67d6-409b-8076-b4bc468996b3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00441901

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043750/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Szudzia³owo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Paulina Skobodziñska. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo, dalej zwan± platform± zakupow±. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w formularzu og³oszenia o zamówieniu informujê, ¿e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotycz±ce wymogu u¿ycia podpisu
elektronicznego zosta³y szczegó³owo okre¶lone w punkcie XII SWZ dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szudzia³owo (Urz±d Gminy w Szudzia³owie, ul. Bankowa 1, 16-113 Szudzia³owo, tel. +48 (85) 722 14 04, e-mail:sekretariat@szudzialowo-gmina.pl, http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/).
2. Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powo³a³ Inspektora Ochrony Danych – Agnieszkê Sipko, z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl.
3. Celem przetwarzania Pañstwa danych osobowych przez Gminê Szudzia³owo jest realizacja zadañ publicznych o charakterze gminnym, niezastrze¿onych ustawami na rzecz organów administracji rz±dowej. Oznacza to, ¿e Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane w celu realizacji zadañ wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym oraz szeregu ustaw nak³adaj±cych na Gminê Szudzia³owo obowi±zki i zadania, których realizacja wymaga przetwarzania Pañstwa danych osobowych. W szczególnych sytuacjach, gdy przetwarzanie Pañstwa danych nie bêdzie wynika³o z przepisów prawa zostaniecie Pañstwo poproszeni o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie dotycz±cych Pañstwa danych osobowych. Niezale¿nie od podstawy prawnej przetwarzania dotycz±cych Pañstwa danych osobowych Administrator gwarantuje, ¿e Pañstwa dane s± przetwarzane w minimalnym zakresie umo¿liwiaj±cym realizacjê ¶ci¶le okre¶lonego celu.
4. Pañstwa dane osobowe, w ¶ci¶le okre¶lonych sytuacjach, na podstawie przepisów prawa lub podpisanych umów powierzenia do przetwarzania i z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeñstwa, mog± zostaæ ujawniane osobom upowa¿nionym przez Administratora, podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ bankow±,
operatorowi pocztowemu lub kurierowi oraz podmiotom realizuj±cym archiwizacjê, obs³ugê informatyczn± i teleinformatyczn±. Ponadto w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± dane bêd± ujawniane ka¿demu zainteresowanemu tak± informacj± lub publikowane w BIP Urzêdu.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane. Kryteria ustalenia tego okresu wynikaj± g³ownie z przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przepisów merytorycznych lub Kodeksu postêpowania administracyjnego.
6. Przys³uguje Pañstwu, w zale¿no¶ci od charakteru przetwarzania, prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo w przypadku, gdy podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa dobrowolna zgoda, przys³uguje Pañstwu prawo do cofniêcia wyra¿onej zgody w dowolnym momencie.
7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych, w zale¿no¶ci od ¶ci¶le okre¶lonego celu przetwarzania, mo¿e byæ wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy.
8. Pañstwa dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.Szczegó³owe informacje dotycz±ce: podstaw prawnych i celu przetwarzania Pañstwa danych osobowych, odbiorcach danych, okresu ich przechowywania, przys³uguj±cych Pañstwu praw, ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, bêdziecie Pañstwo informowani przez komórkê merytoryczn± Urzêdu Gminy w Szudzia³owie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Szudzia³owo w ramach Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianê 848 sztuk opraw drogowych na oprawy drogowe typu LED z wymian± zabezpieczeñ, zacisków i przewodów zasilaj±cych oprawê. Wymaga siê aby oprawy drogowe wyposa¿one by³y w sterownik zdalnego sterowania opraw±. Oprawa musi posiadaæ aktualny certyfikat akredytowanego o¶rodka badawczego potwierdzaj±cy wykonanie wyrobu zgodnie z Normami zharmonizowanymi z Dyrektyw± LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie re¿imów produkcji i jej powtarzalno¶ci, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067 – certyfikat ENEC. Oprawa musi posiadaæ aktualny certyfikat akredytowanego o¶rodka badawczego potwierdzaj±cy wiarygodno¶æ podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzenia wyrobu do obrotu, takich jak: napiêcie zasilania, klasa ochronno¶ci elektrycznej, pobierana moc, skuteczno¶æ ¶wietlna, temperatura barwowa, strumieñ ¶wietlny – certyfikat ENEC+. Sterowniki opraw, w które bêd± wyposa¿one nowe oprawy, bêd± pod³±czone do standardowego z³±cza ZHAGA book 18 (zgodnie z Zhaga-D4i), aby by³y fizycznie wymienne z modelami innych dostawców. Oprawy musz± byæ pod³±czone za pomoc± kostki. Wszystkie montowane oprawy powinny byæ tego samego typu (ta sama rodzina lamp) i tego samego producenta oraz tej samej serii produkcyjnej. Oprawy powinny byæ wyprodukowane w kraju Unii Europejskiej. W trakcie realizacji zamówienia zastosowanie zamienników mo¿e odbyæ siê wy³±cznie po uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta.
Sterowanie powinno umo¿liwiaæ regulacjê strumienia ¶wietlnego w grupach lamp wskazanych przez Zamawiaj±cego, w poszczególnych lokalizacjach (miejscowo¶ciach). Wykonawca podczas monta¿u opraw ustawi wskazany przez Zamawiaj±cego strumieñ ¶wietlny lamp (procent strumienia znamionowego) w poszczególnych obszarach (grupach). W terminie do 2 miesiêcy od odbioru instalacji Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania wskazanej przez Zamawiaj±cego korekty natê¿enia ¶wiat³a i ustawienia lamp. Dla poszczególnych grup zamontowanych opraw nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ ustawienia 3-4 poziomów natê¿enia ¶wiat³a. Wskazane jest zastosowanie systemu p³ynnego w³±czania o¶wietlenia. Zamówienie obejmuje równie¿ utylizacjê opraw i innych zdemontowanych materia³ów
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej (za³±cznik nr 1).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadañ dokonany zostanie na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
1) CENA BRUTTO OFERTY – 60% = 60 pkt.
2) OKRES GWARANCJI – 25% = 25 pkt.
3) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 15% = 15pkt.
2. Oferty bêd± oceniane w nastêpuj±cy sposób:
1) CENA BRUTTO OFERTY
Kryterium ,,Cena brutto oferty’’ rozpatrywane bêdzie na podstawie ceny ofertowej za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Wykonawca który przedstawi w ofercie najni¿sz± cenê za wykonanie ca³o¶ci zamówienia otrzyma maksymalnie 60 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poni¿szego wzoru:
Ck = (Cn : Cb) x 60% x 100
gdzie:
Ck – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy;
Cn – najni¿sza zaoferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty.
2) OKRES GWARANCJI
Kryterium ,,okres gwarancji’’ zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty na temat oferowanego przez Wykonawcê okresu rêkojmi i gwarancji za wady.
W przypadku zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji, tj. 72 miesi±ce, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji, tj. 120 miesiêcy, Wykonawca otrzyma dwadzie¶cia piêæ (25) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 72 a 120 miesiêcy Wykonawca otrzyma punkty wg wzoru:
Gk = (Go : Gmax) x 25% x 100
gdzie:
Gk – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy;
Gmax – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Go – okres gwarancji podany w badanej ofercie.
UWAGA! Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± o d³ugo¶æ okresu gwarancji na 72 miesi±ce a maksymaln± na 120 miesiêcy, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 72 m-ce, wówczas oferta mo¿e zostaæ odrzucona zgodnie z dyspozycj± art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 120 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 120 m-cy – okres najd³u¿szy przyjêty w danym kryterium oceny ofert. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 72 do 120 miesiêcy).
3) TERMIN WYKONANIA ZMÓWIENIA – liczony w dniach
Termin wykonania nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 120 dni.
Wykonawca który przedstawi w ofercie najkrótszy termin na wykonanie ca³o¶ci zamówienia otrzyma maksymalnie 15 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poni¿szego wzoru:
Tk = (Tn – Tb) x 15% x 100
gdzie:
Tk – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy,
Tn – najkrótszy termin wykonania spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Tb – termin wykonania badanej oferty.
3. Ocena punktowa oferty:
Ka¿da oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu zostanie oceniona wg wy¿ej wymienionych zasad. Ocenê oferty stanowi suma punktów okre¶lona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck + Gk + Tk
gdzie:
Of – ilo¶æ punktów uzyskana przez badan± ofertê;
Ck – ilo¶æ punków uzyskana przez badana ofertê w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
Gk – ilo¶æ punków uzyskana przez badana ofertê w kryterium ,,Okres gwarancji’’;
Tk – ilo¶æ punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jego dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, co najmniej:
▪ dwa ¶wiadczenia polegaj±ce na dostawie z monta¿em opraw o¶wietlenia drogowego/ulicznego z systemem inteligentnego zarz±dzania, której warto¶æ wynios³a co najmniej brutto 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100).
Zamawiaj±cy uzna równie¿ powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem przy realizacji wymaganego zakresu zamówienia tak¿e jako roboty budowlane lub us³ugi.
Formularz - Wykaz dostaw stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
b) dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie prac bêd±cych przedmiotem zamówienia (kierownik robót). Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osób sprawuj±cych samodzielne funkcje w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Formularz - Wykaz osób stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 8 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz dostaw (wzór – za³±cznik nr 9 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) Wykaz osób (wzór – za³±cznik nr 10 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego.
c) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) karty katalogowe lub inne dokumenty informacyjne, zawieraj±ce parametry techniczne oferowanych opraw o¶wietleniowych LED, obejmuj±ce informacje, które potwierdzaj± spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego;
b) certyfikat na znak ENEC dla opraw o¶wietlenia ulicznego i parkowego lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy wykonanie oprawy zgodnie z normami europejskimi typ programu 5 wed³ug ISO/IEC 17067, nadany przez laboratorium badawcze, posiadaj±ce akredytacjê na terenie Unii Europejskiej (po¶wiadczony za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê);
c) obliczenia fotometryczne;
d) próbkê, tj. egzemplarz oprawy oferowanej do zamontowania.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³.
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy numer 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania i NIP Wykonawcy);
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten, musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± i powinien zawieraæ w swej tre¶ci:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gmina Szudzia³owo), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± (dok³adne okre¶lenie nazwy zamówienia),
3) kwotê zobowi±zania,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji,
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta do zap³aty kwoty gwarancji na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dowodów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
c) którego oferta zosta³a wybrana nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile by³o wymagane w SWZ);
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
5. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie, na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka przekazywana Wykonawcy zgodnie z Regulaminem (Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program
Inwestycji Strategicznych) oraz za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 08:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.