eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichałówZakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych Gminy Michałów



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych Gminy Michałów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Michałów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413565243

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ca9dfcc-4ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych Gminy Michałów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca9dfcc-4ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063158/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych w Gminie Michałów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.ZP 6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pelletu stanowiącego powszechnie dostępny przedmiot zamówienia o ustalonych standardach jakościowych spełniających normy europejskie wraz z rozładunkiem do Zespołu Placówek Oświatowych w Michałowie, Górach , Sędowicach i Węchadłowie.

Zamawiający planuje zakupić ok. 140 ton pelletu z przeznaczeniem:
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Węchadłowie ok. 53 tony,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Michałowie ok. 40 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Sędowicach ok. 22 tony,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Górach ok. 25 ton.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału w zależności od warunków atmosferycznych bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

2. Wymagane jest aby dostarczany pellet był należytej jakości, o parametrach:
• Wartość opałowa nie niższa niż 17 000kJ/kg
• Wilgotność nie większa niż 10%
• Zawartość popiołu nie większa niż 0,5 %
• Zawartość siarki nie większa niż 0,08 %
• Gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3
• Długość od 10 mm do 30 mm
• Średnica od 6 mm do 8 mm.
Dostarczony pellet będzie zgodny z normą jakościową DIN plus lub EN plus A1 potwierdzoną każdorazowo przy złożeniu faktury stosownym certyfikatem.

3. Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny :
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo-organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2 pkt 1 lit. e Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 24 września 2020 r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów, Dz. U. z 2020 r., poz. 1860)
- nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia;

4. Realizacja dostaw opału:
a) Dostawa pelletu będzie następować sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
b) Pellet będzie dostarczany luzem autocysterną z wydmuchem wyposażoną w wagę z wydrukiem.
c) Jednorazowe dostawy do poszczególnych placówek wynoszą:
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Węchadłowie - ok. 10 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Górach - ok. 6 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Sędowicach - ok. 6 ton,
- do budynku Zespoły Palcówek Oświatowych w Michałowie - ok. 5 ton.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia dostaw.
d) Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem do budynków poszczególnych placówek w godzinach ich pracy.

5. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.

6.Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.

7. Wykonawca będzie dostarczał pellet na zlecenie złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie podanym w ofercie od dnia złożenia zlecenia.
Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.

8. Dostawa pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału do poszczególnych jednostek oświatowych.

10. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć:
a) aktualny certyfikat jakości pelletu, w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału (WZ) oraz wydruk z ważenia na wadze.

11. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe (np. protokoły z badań czy analiz, certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta, potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego pelletu, zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).

12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wymaganego paliwa.
Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom wskazanym przez Zamawiającego, a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu. W przypadku stwierdzenia niezgodności (waga opału faktycznie dostarczonego jest mniejsza niż wykazana na fakturze) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych oraz poniesie kosztów kontroli wagi.

14. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09111400-4 – PALIWA DRZEWNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224721,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "DIANA" Szczerek Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581075183

7.3.4) Miejscowość: Wólka Kłucka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.