eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekBudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych g. Barlinku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych g. Barlinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.4.2.) Miejscowość: Barlinek

1.4.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.7.) Numer telefonu: 957465577

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441947

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00405461

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 405/2 obręb Rychnów, gm. Barlinek wraz z dostawą wyposażenia technologicznego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725);
2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz pozwoleń wymaganych do realizacji zamówienia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę;
4) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
5) wykonanie na podstawie ww. dokumentów i pozwoleń robót budowlanych;
6) dostarczenie i zainstalowanie maszyn i urządzeń wyposażenia technologicznego;
7) wykonanie niezbędnych wycinek, nasadzeń oraz pielęgnacji zieleni;
8) oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania w stanie wolnym od istotnych wad i usterek;
9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725) lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w zależności od warunków uzyskanych przez Wykonawcę pozwoleń lub zgłoszeń robót budowlanych);
10) wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych przez wykonawcę urządzeń wszelkich przeglądów, konserwacji oraz ewentualnych napraw.
Zakres robót budowlanych i dostaw wyposażenia technologicznego PSZOK niezbędnych do wykonania w ramach zadania obejmuje m.in.:
1) wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej z podbudową pod ruch ciężki o powierzchni ok. 6.100m2 wraz z miejscami postojowymi, placem do mycia kontenerów i miejscami pod kontenery;
2) wykonanie placu do składowania gruzu o nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni ok. 150m2 otoczonego z trzech stron murem oporowym;
3) wykonanie budynku socjalno-biurowego w zabudowie kontenerowej o powierzchni ok. 45m2 wraz z wyposażeniem;
4) wykonanie magazynu odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEE) wraz z magazynem sprzętu do ponownego użycia i warsztatem o powierzchni ok. 110m2 – obiekt budowlany o konstrukcji stalowej przykryty blachą trapezową;
5) wykonanie wiaty do zabezpieczenia kontenerów na odpady selektywne o powierzchni ok. 100m2 – obiekt budowlany o konstrukcji stalowej przykryty blacha trapezową;
6) wykonanie ściany ppoż.;
7) wykonanie rampy najazdowej o powierzchni ok. 300m2 (bez najazdu) w formie nasypu ziemnego wzmocnionego ścianami oporowymi;
8) wykonanie elementów ścieżki edukacyjnej (altana o konstrukcji drewnianej i 6 szt. tablic informacyjnych);
9) wykonanie wagi samochodowej zagłębionej 40t;
10) wykonanie ogrodzenia terenu z bramą przesuwną sterowaną automatycznie i furtką;
11) wykonanie 2 zjazdów;
12) wykonanie przyłącza wodociągowego o długości ok. 1500m;
13) wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia i monitoringu;
14) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z hydrantem;
15) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym na ścieki sanitarne;
16) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym, osadnikiem, zbiornikiem retencyjnym na wodę deszczową o objętości ok. 150 m3 oraz instalacją tłoczną podającą wodę deszczową na stanowisko mycia pojemników;
17) dostawę, montażu i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego PSZOK:
1) ładowarka – 1 szt.;
2) waga platformowa 600kg – 1 szt.
3) kontener na odpady o pojemności ok. 5m3 z nalepką magnetyczną – 8 szt.;
4) kontener na odpady o pojemności ok. 7m3 z nalepką magnetyczną – dwa rodzaje po 3 szt., razem 6szt.;
5) kontener na odpady o pojemności ok. 10m3 z nalepką magnetyczną – 2 szt.;
6) kontener na odpady o pojemności ok. 30m3 z nalepką magnetyczną – 8 szt.;
7) prasokontener – 1 szt.;
8) pojemnik na odzież używaną – 2 szt.;
9) pojemnik na zużyte świetlówki – 2 szt.;
10) pojemnik na leki – 2 szt.;
11) pojemnik na zużyte baterie – 3 szt.;
12) pojemnik na farby, tusze, kleje lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne – 2 szt.;
13) kosz metalowy o pojemności ok. 1,5m3 na drobne AGD – 3 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi;
1) Program funkcjonalno-użytkowy „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych gm. Barlinek” (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Program funkcjonalno-użytkowy „Budowa rozdzielczej wodociągowej sieci przyłączeniowej” (załącznik nr 11 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, określonego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) Przedmiot zamówienia na ładowarkę obejmuje również:
a) przeprowadzenie próby eksploatacyjnej – przez okres minimum 1 godziny, polegającej na załadunek odpadów do kontenera lub naczepy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, próbę wykona operator dostawcy,
b) wykonanie serwisów w okresie 24 m-cy lub 7.000 mth w zależności od tego co nastąpi wcześniej, zgodnie z zapisami w DTR,
c) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego w trakcie przeprowadzania próby eksploatacyjnej, w ilości 6 osób.
2) Ładowarka nie może być prototypem i winna pochodzić z produkcji seryjnej (rok produkcji 2024 lub 2025).
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu ładowarki na następujących warunkach:
a) Wykonawca podejmie prace nie później niż w ciągu 24 godzin (poniedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od powiadomienia o zaistnieniu wady,
b) usunięcie wady nastąpi w jak najkrótszym terminie, który zostanie uzgodniony z w dniu podjęcia prac przez Wykonawcę.
4) Wraz z ładowarką należy dostarczyć wymagane prawem dokumenty i certyfikaty sporządzone w języku polskim, a w szczególności:
a) certyfikat zgodności,
b) dokumenty gwarancyjne z wykazem serwisów,
c) instrukcja obsługi urządzenia w minimum 3 egzemplarzach, w formie książkowej,
d) dokumentację techniczno-ruchową w minimum 3 egzemplarzach w formie książkowej i w minimum 3 egzemplarzach w formie elektronicznej (na dowolnym nośniku przenośnym), która zawiera m.in. listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, harmonogram serwisowania, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów itp.,
e) oświadczenie, że dostarczone urządzenie nie jest prototypem oraz jest fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2024 r. lub 2025 r.), kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
5) Dostawca musi posiadać uprawnienia (np. autoryzację producenta silnika) do przeprowadzania czynności obsługowych i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wszystkich elementów składowych maszyny (silnika, układów hydraulicznych etc.).
6) Uzyskane w wyniku wycinki drewno należy pociąć na odcinki ok. 1,5m załadować, przewieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce oddalone o nie więcej niż 5km od placu budowy i rozładować. Gałęzie i karpinę Wykonawca zutylizuje w zakresie własnym.
7) Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w ramach dokumentacji powykonawczej dokument potwierdzający liczbę, gatunek i parametry materiału do ewentualnych nasadzeń (np. fakturę z opisem, atest, oświadczenie firmy wykonującej nasadzenia lub tym podobne).
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych nieruchomości przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez drogi znajdujące się wokół placu budowy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni dróg wokół placu budowy.
Materiały pozyskane z rozbiórek oraz materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 405/2 obręb Rychnów, gm. Barlinek wraz z dostawą wyposażenia technologicznego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725);
2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz pozwoleń wymaganych do realizacji zamówienia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę;
4) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
5) wykonanie na podstawie ww. dokumentów i pozwoleń robót budowlanych;
6) dostarczenie i zainstalowanie maszyn i urządzeń wyposażenia technologicznego;
7) wykonanie niezbędnych wycinek, nasadzeń oraz pielęgnacji zieleni;
8) oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania w stanie wolnym od istotnych wad i usterek;
9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725) lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w zależności od warunków uzyskanych przez Wykonawcę pozwoleń lub zgłoszeń robót budowlanych);
10) wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych przez wykonawcę urządzeń wszelkich przeglądów, konserwacji oraz ewentualnych napraw.
Zakres robót budowlanych i dostaw wyposażenia technologicznego PSZOK niezbędnych do wykonania w ramach zadania obejmuje m.in.:
1) wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej z podbudową pod ruch ciężki o powierzchni ok. 6.100m2 wraz z miejscami postojowymi, placem do mycia kontenerów i miejscami pod kontenery;
2) wykonanie placu do składowania gruzu o nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni ok. 150m2 otoczonego z trzech stron murem oporowym;
3) wykonanie budynku socjalno-biurowego w zabudowie kontenerowej o powierzchni ok. 45m2 wraz z wyposażeniem;
4) wykonanie magazynu odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEE) wraz z magazynem sprzętu do ponownego użycia i warsztatem o powierzchni ok. 110m2 – obiekt budowlany o konstrukcji stalowej przykryty blachą trapezową;
5) wykonanie wiaty do zabezpieczenia kontenerów na odpady selektywne o powierzchni ok. 100m2 – obiekt budowlany o konstrukcji stalowej przykryty blacha trapezową;
6) wykonanie ściany ppoż.;
7) wykonanie rampy najazdowej o powierzchni ok. 300m2 (bez najazdu) w formie nasypu ziemnego wzmocnionego ścianami oporowymi;
8) wykonanie elementów ścieżki edukacyjnej (altana o konstrukcji drewnianej i 6 szt. tablic informacyjnych);
9) wykonanie wagi samochodowej zagłębionej 40t;
10) wykonanie ogrodzenia terenu z bramą przesuwną sterowaną automatycznie i furtką;
11) wykonanie 2 zjazdów;
12) wykonanie przyłącza wodociągowego o długości ok. 1500m;
13) wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia i monitoringu;
14) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z hydrantem;
15) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym na ścieki sanitarne;
16) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym, osadnikiem, zbiornikiem retencyjnym na wodę deszczową o objętości ok. 150 m3 oraz instalacją tłoczną podającą wodę deszczową na stanowisko mycia pojemników;
17) dostawę, montażu i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego PSZOK:
1) ładowarka – 1 szt.;
2) waga platformowa 600kg – 1 szt.
3) kontener na odpady o pojemności ok. 5m3 z nalepką magnetyczną – 8 szt.;
4) kontener na odpady o pojemności ok. 7m3 z nalepką magnetyczną – dwa rodzaje po 3 szt., razem 6szt.;
5) kontener na odpady o pojemności ok. 10m3 z nalepką magnetyczną – 2 szt.;
6) kontener na odpady o pojemności ok. 30m3 z nalepką magnetyczną – 8 szt.;
7) prasokontener – 1 szt.;
8) pojemnik na odzież używaną – 2 szt.;
9) pojemnik na zużyte świetlówki – 2 szt.;
10) pojemnik na leki – 2 szt.;
11) pojemnik na zużyte baterie – 3 szt.;
12) pojemnik na farby, tusze, kleje lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne – 2 szt.;
13) kosz metalowy o pojemności ok. 1,5m3 na drobne AGD – 3 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi;
1) Program funkcjonalno-użytkowy „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych gm. Barlinek” (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Program funkcjonalno-użytkowy „Budowa rozdzielczej wodociągowej sieci przyłączeniowej” (załącznik nr 11 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, określonego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) Przedmiot zamówienia na ładowarkę obejmuje również:
a) przeprowadzenie próby eksploatacyjnej – przez okres minimum 1 godziny, polegającej na załadunek odpadów do kontenera lub naczepy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, próbę wykona operator dostawcy,
b) wykonanie serwisów w okresie 24 m-cy lub 2.000 mth w zależności od tego co nastąpi wcześniej, zgodnie z zapisami w DTR,
c) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego w trakcie przeprowadzania próby eksploatacyjnej, w ilości 6 osób.
2) Ładowarka nie może być prototypem i winna pochodzić z produkcji seryjnej (rok produkcji 2024 lub 2025).
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu ładowarki na następujących warunkach:
a) Wykonawca podejmie prace nie później niż w ciągu 24 godzin (poniedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od powiadomienia o zaistnieniu wady,
b) usunięcie wady nastąpi w jak najkrótszym terminie, który zostanie uzgodniony z w dniu podjęcia prac przez Wykonawcę.
4) Wraz z ładowarką należy dostarczyć wymagane prawem dokumenty i certyfikaty sporządzone w języku polskim, a w szczególności:
a) certyfikat zgodności,
b) dokumenty gwarancyjne z wykazem serwisów,
c) instrukcja obsługi urządzenia w minimum 3 egzemplarzach, w formie książkowej,
d) dokumentację techniczno-ruchową w minimum 3 egzemplarzach w formie książkowej i w minimum 3 egzemplarzach w formie elektronicznej (na dowolnym nośniku przenośnym), która zawiera m.in. listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, harmonogram serwisowania, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów itp.,
e) oświadczenie, że dostarczone urządzenie nie jest prototypem oraz jest fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2024 r. lub 2025 r.), kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
5) Dostawca musi posiadać uprawnienia (np. autoryzację producenta silnika) do przeprowadzania czynności obsługowych i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wszystkich elementów składowych maszyny (silnika, układów hydraulicznych etc.).
6) Uzyskane w wyniku wycinki drewno należy pociąć na odcinki ok. 1,5m załadować, przewieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce oddalone o nie więcej niż 5km od placu budowy i rozładować. Gałęzie i karpinę Wykonawca zutylizuje w zakresie własnym.
7) Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w ramach dokumentacji powykonawczej dokument potwierdzający liczbę, gatunek i parametry materiału do ewentualnych nasadzeń (np. fakturę z opisem, atest, oświadczenie firmy wykonującej nasadzenia lub tym podobne).
8) Zamawiający wymaga, aby monitoring posiadał pamięć pozwalającą na zapis obrazów na nie mniej niż 30 dni z możliwością powiększenia pamięci przy ewentualnym zwiększeniu liczby kamer.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych nieruchomości przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez drogi znajdujące się wokół placu budowy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni dróg wokół placu budowy.
Materiały pozyskane z rozbiórek oraz materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający określa następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) rozpoczęcie – od dnia zawarcia Umowy;
2) termin przygotowania koncepcji projektowej PSZOK – 30 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego Decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego;
3) termin przygotowania projektu budowlanego oraz uzyskania pozwolenia na budowę – 5 miesiące od daty zatwierdzenia przez zamawiającego koncepcji projektowej;
4) dostawa ładowarki – nie wcześniej niż po upływie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
5) zakończenie przedmiotu umowy – 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na budowę;
6) serwisowanie ładowarki – 24 miesiące lub 7.000mth jej pracy w zależności co nastąpi pierwsze, licząc od daty odbioru ładowarki w sposób określony w projekcie umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
Zamawiający informuje, że uzyskanie Decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego przewidywane jest w październiku 2024 r., a przewidywany czas przeznaczony na zatwierdzenie koncepcji będzie wynosił ok. miesiąca. W związku z powyższym zakończenie przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 5) wyżej przewidywane jest po ok. 20 miesiącach od dnia zawarcia umowy, to jest w czerwcu 2026 r.

Zamówienie publiczne dofinansowane zostanie ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z wstępną promesą nr Edycja8/2023/6223/PolskiLad

Po zmianie:
Zamawiający określa następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) rozpoczęcie – od dnia zawarcia Umowy;
2) termin przygotowania koncepcji projektowej PSZOK – 30 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego Decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego;
3) termin przygotowania projektu budowlanego oraz uzyskania pozwolenia na budowę – 5 miesiące od daty zatwierdzenia przez zamawiającego koncepcji projektowej;
4) dostawa ładowarki – nie wcześniej niż po upływie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
5) zakończenie przedmiotu umowy – 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na budowę;
6) serwisowanie ładowarki – 24 miesiące lub 2.000mth jej pracy w zależności co nastąpi pierwsze, licząc od daty odbioru ładowarki w sposób określony w projekcie umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
Zamawiający informuje, że uzyskanie Decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego przewidywane jest w październiku 2024 r., a przewidywany czas przeznaczony na zatwierdzenie koncepcji będzie wynosił ok. miesiąca. W związku z powyższym zakończenie przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 5) wyżej przewidywane jest po ok. 20 miesiącach od dnia zawarcia umowy, to jest w czerwcu 2026 r.

Zamówienie publiczne dofinansowane zostanie ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z wstępną promesą nr Edycja8/2023/6223/PolskiLad

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 10:30

Po zmianie:
2024-08-22 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 10:35

Po zmianie:
2024-08-22 10:35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.