eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiężkowiceŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146285840

1.5.8.) Numer faksu: 146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78fec07-2fc3-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018537/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb związanych z bieżącą realizacją zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Gminy Ciężkowice.
2. Zakres zamówienia:
ZAKRES PODSTAOWY:
1) SPORZĄDZENIE MAP Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (z ustawy o gospodarce nieruchomościami, rolnych) - 22 podziały wydzieleniem z 1 (jednej) działki do 3 (trzech) działek oraz 1 podział tj. wydzielenie z 1 działki 4 (czterech) działek, w tym, w szczególności:
a. pozyskanie w Starostwie informacji z właściwych rejestrów jako załączniki do wniosku o wydanie decyzji,
b. pozyskanie w Starostwie kopii mapy zasadniczej jako podkład do wstępnego projektu podziału,
c. sporządzenie operatu z podziału nieruchomości,
d. sporządzenie wniosków o zaopiniowanie projektów podziału wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
e. sporządzenie wniosków o wydanie decyzji zatwierdzających podział wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
f. sporządzenie protokołu oraz szkicu z przyjęcia granic nieruchomości,
g. sporządzenie 7 egz. map z projektem podziału opatrzonych klauzulą ODGiK,
h. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu.
2) AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW (połączenie działek, aktualizacja użytku, weryfikacja i aktualizacja budynku) dla 11(jedenastu) działek w tym, w szczególności:
a. pomiar terenowy pasa drogowego dla celów aktualizacji użytku dr,
b. sporządzenie operatu,
c. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu.
3) SPORZĄDZENIE WYCIĄGÓW Z WYKAZU ZMIAN DANYCH EWIDENCYJNYCH I WYKAZÓW SYNCHRONIZACYJNYCH dla 27 działek w tym, w szczególności:
a. analiza zasobów archiwalnych ksiąg APG oraz ksiąg gruntowych LWH i innych dokumentów katastralnych w tym ZDB i UH,
b. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operat
c. pozyskanie dokumentów opatrzonych klauzulą ODGiK:
- 1 wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych,
- 1 wykaz synchronizacyjny
4) MONITORING REPERÓW USYTUOWANYCH NA OCZEPACH PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW CIĘŻKOWICACH w tym w szczególności:
a. wykonanie 1 pomiaru kontrolnego na 217 reperach rozmieszczonych na oczepach z wykonaniem zestawienia pomiarów z wyliczeniem odchyłek przemieszczenia i wskazaniem wektorów przemieszczenia – zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ Szkice rozmieszczenia reperów.
ZAKRES OPCJONALNY:
1) OPRACOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ OBRAZUJĄCEJ PRZEBIEG DROGI OGÓLNODOSTĘPNEJ na dzień wejścia w życie ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych, dla 3 działek, w tym w szczególności:
a. ustalenie przebiegu granic regulowanej działki drogowej wraz z sporządzeniem protokołu oraz szkicu przyjęcia granic nieruchomości,
b. sporządzenie mapy z projektami podziału nieruchomości, w przypadku konieczności zatwierdzenia podziału nieruchomości, na podkładzie mapy zasadniczej,
c. sporządzenie mapy do celów prawnych w skali 1:5000 albo większej przedstawiającą przebieg drogi ogólnodostępnej według stanu na dzień wejścia w życie ustawy, opatrzonej klauzulą ODGiK,
d. sporządzenie analizy powiązania drogi ogólnodostępnej z drogami publicznymi.
e. sporządzenie analizy powiązania drogi ogólnodostępnej z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, o których mowa w art. 143 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
f. sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działki drogowej podlegającej regulacji, zgodnie z wytycznymi Rozdziału 2 ust. 2 pkt 3 SWZ,
g. sporządzenie mapy podziału parcel gruntowych na kopii mapy katastralnej w skali 1:2880, w przypadku konieczności zatwierdzenia podziału parcel gruntowych, opatrzonej klauzulą ODGiK.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62611,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62611,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62611,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja-Projektowanie-Usługi Leszek Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738 124 52 09

7.3.3) Ulica: Węgierska 24

7.3.4) Miejscowość: Bobowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62611,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.