Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00377855/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 643 3709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ceb7591-1db1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ceb7591-1db1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027763/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5153647,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa I piętra budynku Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola na potrzeby Oddziału Chirurgicznego Ogólnego z Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej i Pododdziałem Neurochirurgii wraz z wyposażeniem, zgodnie z formularzem cenowym, projektem budowlanym oraz techniczno-wykonawczym, opisem przedmiotu zamówienia, wykazem wyposażenia i wymaganiami określonymi w SWZ.
Uwaga: roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym funkcjonującym obiekcie szpitala.
2. Informacje ogólne:
Zakres obejmuje całość robót związanych z przebudową części pierwszego piętra budynku, wraz z remontem i dostosowaniem klatek schodowych K1 i K2 w zakresie oddymiania, a także wymianę okien i drzwi.
2.1. Roboty ogólnobudowlane:
- roboty rozbiórkowe,
-ścianki działowe i obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych
z podwójnym opłytowaniem, malowanych, obłożonych płytkami, bądź okładzinami,
-montaż elementów konstrukcyjnych (nadproża, wieńce, podkonstrukcje pod urządzenia wentylacyjne, a także elementy konstrukcji dachu związane z montażem klap oddymiających),
-warstwy posadzkowe wraz z izolacją cieplną i przeciwwodną, z wykończeniem posadzek (wykładzina PVC, płytki gres),
-na istniejących i projektowanych ścianach murowanych tynk gipsowy
- sufity podwieszane,
- stolarka/ślusarka drzwiowa i okienna aluminiowa,
- montaż drzwi drewnianych, aluminiowych i stalowych,
- montaż i podłączenie klap oddymiających dla klatek schodowych K1 i K2,
- wykonanie pasów niepalnych,
- naprawa i uszczelnienie dachu w miejscach istniejących zacieków,
- naprawa tynków zewnętrznych i malowanie części elewacji w miejscach zastosowania pasów niepalnych,
- dostawa i montaż urządzeń i elementów technologii (m.in. kolumny medyczne, panele nadłóżkowe),
- wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- naprawa tynków i ich odmalowania wynikające z montażu okien i drzwi zewnętrznych,
- zabezpieczenie stropów do wymaganych parametrów izolacyjności pożarowej,
- naprawa poszycia dachu i izolacji termicznych, przeciwwodnych i przeciwwilgociowych wynikające z montażu klap oddymiających.
2.2. Instalacje sanitarne
2.2.1.wody i kanalizacji:
Należy wykonać roboty dotyczące wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie następujących instalacji:
- demontaż istniejących instalacji wod-kan,
- instalacja wody zimnej i ciepłej i cyrkulacji,
- instalacja hydrantowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja skroplin,
-podłączenie przyborów sanitarnych zlokalizowanych w przebudowywanych pomieszczeniach do istniejących pionów wodociągowych znajdujących się na przebudowywanej kondygnacji,
- podejścia do przyborów z rur PVC niskoszumowych,
-podłączenie przyborów sanitarnych zlokalizowanych w przebudowywanych pomieszczeniach do istniejących pionów kanalizacyjnych znajdujących się na przebudowywanej kondygnacji,
- biały osprzęt: baterie ścienne, umywalki i miski ustępowe porcelanowe, zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, brodziki itp.
2.2.2. Instalacja c.o.
Należy wykonać roboty dotyczące wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie wewnętrznych instalacji grzewczych.
- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewanie,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja ciepła technologicznego i odzysku glikolowego,
- grzejniki higieniczne, mocowane do ścian za pomocą stabilnego systemu.
2.2.3.Wentylacja mechaniczna
Należy wykonać roboty dotyczące wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką.
- demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
- wentylowanie pomieszczeń WC wykonać w sposób mechaniczny za pomocą układów wentylacyjnych wywiewnych zasilanych przez wentylatory łazienkowe. Uzupełnienie powietrza wywiewanego z pomieszczeń sąsiednich poprzez otwory wentylacyjne w drzwiach.
2.2.4.Klimatyzacja
Należy wykonać roboty dotyczące wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie instalacji klimatyzacji.
- demontaż istniejącej instalacji klimatyzacji,
- pomieszczenia klimatyzowane w oparciu o układy klimatyzacyjne,
- w etapie I należy wykonać wszystkie podejścia pod jednostki zewnętrzne oraz wewnętrzne wraz z montażem jednostek zewnętrznych oraz wewnętrznych, w etapie II przewidziano podłączenie jednostek do istniejących podjeść, uzupełnienie instalacji freonem oraz rozruch,
- podłączenie agregatów chłodzących do central wentylacyjnych wraz z montażem modułów do central w wykonaniu zewnętrznym,
- odprowadzenie skroplin z jednostek wewnętrznych za pośrednictwem projektowanych rurociągów kanalizacyjnych do istniejących pionów kanalizacyjnych. Poszczególne jednostki wewnętrzne powinny być wyposażone w pompki skroplin.
2.2.5.Instalacja gazów medycznych:
Należy wykonać roboty dotyczące wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie instalacji gazów medycznych.
- demontaż istniejącej instalacji gazów medycznych,
- rozbudowa istniejących instalacji gazów medycznych
- instalacje gazów medycznych, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietna 2022 r. Dz. U. Nr 2022 poz. 974), zostały zaliczone do wyrobów medycznych klasy IIb
- dyrektywa 93/42/EEC, w trakcie wykonywania instalacji musi być przestrzegana, tak aby instalacja mogła zostać oznakowana znakiem CE i zarejestrowana jako wyrób medyczny
- instalacja tlenu, sprężonego powietrza, podtlenku azotu i próżni wykonana z rur miedzianych,
- na kondygnacji zmontować skrzynkę zaworowo-kontrolną i strefowe zespoły kontrolne
z sygnalizatorami,
- punkty poboru głównie w kolumnach medycznych, panel nadłóżkowe oraz jako ścienne.
2.3.Instalacje elektryczne:
- demontaż istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych na obszarze objętym opracowaniem,
- poprowadzenie oraz podłączenie wewnętrzne linie zasilających, które zasilają instalację elektryczną na obszarze objętym opracowaniem,
- wykonie instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, zapewnienie uruchomienia instalacji oświetlenia awaryjnego (istniejąca bateria centralna) przez autoryzowany serwis,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji gniazd wtykowych i wypustów zasilających, trasy kablowe oraz zamontowanie osprzętu elektrycznego w zakresie przewidzianym przez dokumentację projektową,
- zapewnienie rozdzielnic elektrycznych wskazanych w projekcie, dokonanie ich montażu i uruchomienia oraz niezbędnych pomiarów.
2.3.1.Instalacje niskoprądowe:
a) instalacja telefoniczna
b) instalacja logiczna
c) instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru
d) instalacja CCTV
e) system przyzywowy
f) instalacja domofonu
g) instalacja interkomów
h) kontrola dostępu
2.4. Elementy wyposażenia i technologii medycznej: panel nadłóżkowy jednostanowiskowy- 11 zestawów, kolumna przyłóżkowa jednostanowiskowa – 1 zestaw, kolumna przyłóżkowa dwustanowiskowa – 1 zestaw, kolumna anestezjologiczna – 1 zestaw, podnośnik sufitowy do transportu pacjentów 2 zestawy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na zamontowane urządzenia na okres min 24 miesiące.
3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
24111500-0 - Gazy medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350393,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7947000,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5350393,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360167920
7.3.3) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-026
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących robót:
- instalacje elektryczne
- instalacje sanitarne
- roboty wykończeniowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SB COMPLEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SB COMPLEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5350393,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.