Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354846/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przejść dla zwierząt na odc. 1 i 3 drogi A18 wraz z monitoringiem hereptologicznym zbiornika retencyjno - przeciwpożarowego w km 0+750 (odc. 0) na terenie województwa lubuskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 683271068
1.5.8.) Numer faksu: +48 683253468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring przejść dla zwierząt na odc. 1 i 3 drogi A18 wraz z monitoringiem hereptologicznym zbiornika retencyjno - przeciwpożarowego w km 0+750 (odc. 0) na terenie województwa lubuskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b89b33dc-35ac-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123230/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Monitoring przejść dla zwierząt na odc. 1 i 3 drogi A18 wraz z monitoringiem hereptologicznym zbiornika retencyjno - przeciwpożarowego w km 0+750 (odc. 0) na terenie województwa lubuskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2411.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie „Monitoringu zaprojektowanych środków ochronnych tj. przejść dla zwierząt, służących rzeczywistej ocenie realizacji działań minimalizujących potencjalne negatywne oddziaływanie efektu bariery antropogenicznej na powiązanie i łączność poszczególnych obszarów Natura 2000 w związku z realizacją autostrady A18 Olszyna – Golnice od km od km 0+633 do km 50+000 (odc. 1 i 3) z wyłączeniem odc. 2 od km 11+860 do km 33+760 oraz monitoring istniejącego zbiornika retencyjno – przeciwpożarowego w km 0+750 (0+800) przez pełen sezon aktywności płazów w związku z rozbudową drogi krajowej nr 18 na odcinku od granicy państwa – węzeł „Olszyna” z dostosowaniem do parametrów drogi klasy A”. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje opracowanie wyników prowadzonych obserwacji wykorzystania przejść dla zwierząt (górnych i dolnych) oraz zbiornika retencyjno – przeciwpożarowego. Nie dokonano podziału zamówienia na części. Z uwagi na charakter usługi (monitorowanie przejść dla zwierząt na odc. 1 i 3 i zbiornika w zakresie samej drogi tj. A18), zasadna jest realizacja zamówienia jako jednego zamówienia bez podziału na części, przez jednego Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Kowalcze-Magiera Komag Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 693-190-43-79
7.3.3) Ulica: Białołęka 49
7.3.4) Miejscowość: Białołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 67-221
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- do dnia 27.09.2024 r. za rok 2024 oraz obejmujący swym zakresem również monitoring do grudnia 2023 r. (Etap I)
- do dnia 15.11.2024 r. przekazanie opracowania wyników monitoringu płazów prowadzonego w zbiorniku w km 0+750 drogi A18 przez cały sezon aktywności (Etap Ia).
- do dnia 30.09.2025 r. za rok 2025 (Etap II)
- do dnia 30.09.2026 r. za rok 2026 (Etap III)
- do dnia 30.09.2027 r. za rok 2027 (Etap IV)
- do dnia 29.09.2028 r. za rok 2028 wraz z podsumowaniem całego pięcioletniego okresu monitoringowego (Etap V).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
- Serwisowanie i konserwacja parkometrów oraz zakupy usług pozostałych dla funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej ( powiat wschowski)
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Opracowanie Koncepcji Programowej budowy obwodnicy miasta Wschowa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.