eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych wód przeznaczonych do spożycia.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych wód przeznaczonych do spożycia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e479a744-346b-480c-8ac1-e322ae4ad5e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych wód przeznaczonych do spożycia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e479a744-346b-480c-8ac1-e322ae4ad5e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/07.2024-TP

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Nazwa usługi: Badanie mikrobiologiczne wody do spożycia
Przedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 26330,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Nazwa usługi: Badanie fizykochemiczne wody do spożycia
Przedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 14297,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Nazwa usługi: Badanie wody - monitoring przeglądowy
Przedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 9977,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Nazwa usługi: Badanie Legionelli
Przedmiot badania: Woda pitna

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 10846,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.