Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych wód przeznaczonych do spożycia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e479a744-346b-480c-8ac1-e322ae4ad5e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych wód przeznaczonych do spożycia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e479a744-346b-480c-8ac1-e322ae4ad5e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/07.2024-TP
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Nazwa usługi: Badanie mikrobiologiczne wody do spożyciaPrzedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 26330,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Nazwa usługi: Badanie fizykochemiczne wody do spożyciaPrzedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 14297,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Nazwa usługi: Badanie wody - monitoring przeglądowyPrzedmiot badania: Woda przeznaczona do spożycia
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 9977,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Nazwa usługi: Badanie LegionelliPrzedmiot badania: Woda pitna
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 10846,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu, w każdej z czterech części zamówienia, złożono po jednej ofercie. Cena
oferty w każdej z części przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na lata 2025 - 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Usługa badań laboratoryjnych dla zadań realizowanych na sieci dróg wojewódzkich
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.