eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borów"Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami."



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22

1.5.2.) Miejscowość: Borów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 713933221

1.5.8.) Numer faksu: 713933035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwborow.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b2b00d2-26fb-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062249/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSiRG.271.005.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Borów
z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Borowie, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 318/2023 z dnia 11.12.2023r.
Projekt obejmuje swym zakresem:
• przebudowę pomieszczeń budynku na parterze;
• wykonanie nowych żelbetowych schodów łączących kondygnacje parter – I piętro- klatka KL1
• remont ist. drewnianych schodów (odtworzenie jako nowe) łączących kondygnacje I piętro – strych.
• wykonanie nowego stropu żelbetowego na I piętrze – klatka schodowa KL1
• montaż stolarki okiennej w proj. łazience ( pom. Nr 11 wg rys. A.04) o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U ≤ 0,86 W/m²K;
• montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej - nowe drzwi aluminiowe (pom. Nr 9 wg rys. A.04) o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U ≤ 1,26 W/m²K
• wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej w proj. pomieszczeniach;
• wymiana posadzki oraz warstw posadzkowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem
• wymiana tynków wewnętrznych na ścianach w pom. 1;12;14 wg rys. A.04;
• montaż sufitu rastrowego w w pom. WC (pom. 11 wg rys. A.04);
• przebudowę instalacji c.o. w proj. Pomieszczeniach
• przebudowę instalacji wodociągowej w proj. pomieszczeniach;
• przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej do proj. pomieszczeń;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ tj.:
a) Projekt: budowlany, zagospodarowania terenu, techniczny
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”)
c) Przedmiar robót budowlanych
Wszystkie w/w dokumenty wymienione dostępne są jako dokumenty do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://gwborow.e-zp.finn.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHU KONRAD-BUD TADEUSZ JAKUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141030628

7.3.3) Ulica: STASZICA

7.3.4) Miejscowość: STRZELIN

7.3.5) Kod pocztowy: 57-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt współfinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.