Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00229013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi transportu i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na Uniwersytecie Gdańskim:
cz.I:Odpady medyczne, weterynaryjne (...)
cz.II:Odpady biologiczne,
cz.III:Odpady chemiczne i pozostałe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne usługi transportu i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na Uniwersytecie Gdańskim:cz.I:Odpady medyczne, weterynaryjne (...)
cz.II:Odpady biologiczne,
cz.III:Odpady chemiczne i pozostałe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a557ae03-f2e6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.12.2023.MRO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 352845 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326708,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi transportu i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na Uniwersytecie Gdańskim, zwane dalej „usługą”, na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według części:część I - Odpady medyczne, weterynaryjne oraz produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego Kat. I
Pod pojęciem „sukcesywne usługi” należy rozumieć realizację zleceń częściowych, w terminie i miejscu wynikającym z przekazanych przez Zamawiającego indywidualnych zleceń, wysyłanych drogą elektroniczną przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
Miejscem odbioru odpadów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowane na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz inne jednostki zlokalizowane poza Gdańskiem – m.in. Borucinie, Łączynie, Helu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.5.5.) Wartość części: 86244 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi transportu i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na Uniwersytecie Gdańskim, zwane dalej „usługą”, na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według części:część II - Odpady biologiczne,
90520000-8 Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524300-9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
Pod pojęciem „sukcesywne usługi” należy rozumieć realizację zleceń częściowych, w terminie i miejscu wynikającym z przekazanych przez Zamawiającego indywidualnych zleceń, wysyłanych drogą elektroniczną przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
Miejscem odbioru odpadów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowane na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz inne jednostki zlokalizowane poza Gdańskiem – m.in. Borucinie, Łączynie, Helu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 63251 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi transportu i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na Uniwersytecie Gdańskim, zwane dalej „usługą”, na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według części:część III - Odpady chemiczne i pozostałe,
90520000-8 Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
Pod pojęciem „sukcesywne usługi” należy rozumieć realizację zleceń częściowych, w terminie i miejscu wynikającym z przekazanych przez Zamawiającego indywidualnych zleceń, wysyłanych drogą elektroniczną przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
Miejscem odbioru odpadów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowane na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz inne jednostki zlokalizowane poza Gdańskiem – m.in. Borucinie, Łączynie, Helu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.5.5.) Wartość części: 203350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75914,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100237,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75914,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Port Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bes24h Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104233
7.3.3) Ulica: ul. Mjr. H. Sycharskiego 75
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-601
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75914,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono 3 oferty jednakże podlegały one odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40093,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44198,05 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. w postepowaniu złożono 4 oferty jednakże podlegały one odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114477,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223311,57 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych.
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.