Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360987/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093da314-27db-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042683/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308093,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa przyszkolnego placu wraz z wykonaniem miasteczka ruchu rowerowego oraz gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych.
1.2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in:
1) Rozbiórkę/frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej placu,
2) Wykonanie nowej nawierzchni placu z bezfazowej kostki betonowej typ POLBRUK na nowej i istniejącej podbudowie,
3) Wykonanie miasteczka ruchu rowerowego,
4) Wykonanie oznakowania pionowego miasteczka ruchu rowerowego,
5) Wykonanie gier z termoplastycznych mas prefabrykowanych – 3 szt.:
- Gra podwórkowa typ „CHIŃCZYK”,
- Gra podwórkowa typ „ŻÓŁW”,
- Gra podwórkowa typ „POTRÓJNA GRA W KLASY”.
6) Wycinka istniejących drzew – 6 szt.,
7) Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej (włazy, zasuwy itp.),
8) Wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej wg załączonego wzoru. Minimalny zalecany rozmiar tablicy to 80x120 cm. Należy zwrócić uwagę, aby znaki i informacje były czytelne. Jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią. Wyżej wymieniony wzór należy uzupełnić o herb gminy, kwoty dofinansowań z poszczególnych źródeł.
1.3. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie planowanych robót do wykonania wraz z szczegółowymi rysunkami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349935,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396063,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349935,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo-Usługowa Paweł Tyliszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961691568
7.3.4) Miejscowość: Kursko
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PAWEŁ TYLISZCZAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PAWEŁ TYLISZCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349935,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty budowlane w DPS Wirów funkcjonującym w zabytkowym Dawnym Zespole Klasztornym w Wirowie."
- Remont dróg gminnych w Kosakowie na odcinku od km 0+718,98 do km 1+008,07 Droga gminna Nr 127015N, Dz. nr 362/2, 174, 361 Obręb Kosakowo
- Cześć I - Naprawa nawierzchni dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w Gdyni Grabówek. Cześć II - Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60 w Gdyni.
- Modernizacja i remonty dróg gminnych - Etap IV
- "Budowa chodników na terenie gminy Biała Podlaska"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 719 w zakresie budowy zatok autobusowych i chodnika na odcinku od km 15+820,06 do km 15+998,28 na terenie gminy Michałowice" - nr postępowania 223/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.