Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308554/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00468266/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084446de-06c9-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084446de-06c9-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039836/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – „Modernizacja Domu Kultury w Jelnej”1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest modernizacja Domu Kultury w Jelnej.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
1) remont i modernizacja nawierzchni w budynku, w tym:
- skucie płytek,
- wykonanie wylewki wyrównawczej,
- ułożenie nowej nawierzchni płytek, według dokumentacji projektowej (przed przystąpieniem do prac rodzaj płytek należy przedstawić do akceptacji inwestorowi),
2) remont i modernizacja instalacji elektrycznej oraz oświetlenia w budynku według dokumentacji projektowej,
3) remont i modernizacja ścian wewnętrznych budynku, w tym:
- zdarcie istniejącego tynku mozaikowego,
- położenie gładzi na ścianach,
- przygotowanie podłoża,
- dwukrotne malowanie ścian,
- montaż rolet okiennych,
- wykonanie sufitu podwieszanego - sufit akustyczny z odpornością ogniową EI 30, na konstrukcji metalowej,
4) remont schodów oraz antresoli,
5) odnowienie konstrukcji stalowych,
6) wymiany włączników, gniazd, kratek wentylacyjnych,
7) dostosowanie sceny do komfortowego użytku, w tym:
- przebudowa konstrukcji scenicznej,
- budowa schodów wejściowych na scenę,
- budowa ściany działowej,
8) wyposażenie Domu Kultury w nowoczesny sprzęt i wyposażenie, w tym:
- oświetlenie,
- sztankiet.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
- opracowanie kosztorysu powykonawczego.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny:
1) spełniać wymagania i być zgodne z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) spełniać wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 233349,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia dróg w miejscowości Jelna”1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia dróg w miejscowości Jelna.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 pn.: „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104729R o nr ewid. 3257 oraz odcinka drogi publicznej Nr 104829R o nr ewid. 4341 w Jelnej”.
2) Zadanie nr 2 pn.: „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104825R o nr ewid. 2400 w Jelnej”.
3) Zadanie nr 3 pn.: „Budowa oświetlenia drogi gminnej publicznej Nr 104834R o nr ewid. 1727 w Jelnej oraz oświetlenie odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 1713 w Jelnej”.
4) Zadanie nr 4 pn.: „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104830R o nr ewid. 3927 oraz odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 3894 w Jelnej”.
5) Zadanie nr 5 pn.: „Budowa oświetlenia odcinka drogi powiatowej Nr 1243R o nr ewid. 1743/1 w Jelnej”.
6) Zadanie nr 6 pn.: „Budowa oświetlenia odcinka drogi gminnej publicznej Nr 104828R o nr ewid. 1831 w Jelnej”.
7) Zadanie nr 7 pn.: „Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej o nr ewid. 4518/1 oraz odcinka drogi wewnętrznej o nr ewid. 4508/19 w Jelnej”.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kompletem dokumentów - stanowiące etap I zamówienia;
2) roboty budowlane wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją zamówienia - stanowiące etap II zamówienia.
Wykonawca określi cenę brutto za realizację poszczególnych etapów zamówienia w części „XI. Informacje dodatkowe” formularza ofertowego.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny:
1) spełniać wymagania i być zgodne z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) spełniać wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 410400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację części 1 zamówienia wpłynęła następująca oferta:
1) Oferta nr 1 - Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o. o., ul. 1 Maja 4 37-310 Nowa Sarzyna. Cena oferty brutto: 264 177,68 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
Cena w/w oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie omawianej części zamówienia kwotę w wysokości 160 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do zaoferowanej przez Wykonawcę ceny.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 1.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.