Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403920/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(28) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 672 5000
1.5.8.) Numer faksu: 58 672 7474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9521041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(28) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de06306-9b9f-4300-94bb-875caa94d254
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/28/2024/Nadtlenek wodoru
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 628497,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru 35% technicznego do instalacji podczyszczania odcieków, przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy na zasadach opisanych poniżej:
1) Nadtlenek wodoru 35% ( % masowy) techniczny
2) Całkowita ilość roztworu nadtlenku wodoru objęta zamówieniem 8,0 Mg
3) Wartość minimalna zamówienia 1,0 Mg
4) Czas dostawy 48 godziny od złożenia zamówienia,
5) Zamówienia jednostkowe wysyłane będą za pomocą poczty elektronicznej,
6) Częstotliwość dostaw nie rzadziej niż raz na 8 tygodni; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu.
7) Pojedynczy transport nadtlenku wodoru co najmniej 0,5 Mg. Maksymalna ilość nadtlenku wodoru wynosić będzie 2,3 Mg
8) Nadtlenek wodoru dostarczany będzie w pojemnikach DPPL o objętości 1 m3, lub przelewany będzie do stacji dozowania perhydrolu do zbiornika o pojemności 1m3
9) Transport zapewnia Wykonawca.
10) Transport na terenie zakładu odbywać się będzie zgodnie z przepisami ADR,
11) Rozładunek nadtlenku wodoru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca
12) Rozładunek odbywać się będzie w godz. 7:00-14:00 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z przepisami ADR i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej.
13) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania i świadectwo jakości nadtlenku wodoru
14) Dokument wydania nadtlenku wodoru, zawierać będzie w szczególności następujące informacje:
a) datę wydania dokumentu,
b) nazwę producenta nadtlenku wodoru,
c) miejsce przyjęcia nadtlenku wodoru,
d) data i godzina przyjęcia nadtlenku wodoru,
e) ilość dostarczonego nadtlenku wodoru wyrażonego w kg,
f) numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego nadtlenek wodoru.
g) ilość pobranych próbek wraz z numerami plomb w przypadku ich pobrania,
h) podpisy osoby przekazującej i przyjmującej.
15) Cena jaką zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdą dostawę jednostkową ustalana będzie jako iloczyn stawki netto za kilogram nadtlenku wodoru, wskazanej w ofercie oraz masy nadtlenku wodoru dostarczonego w danej dostawie, podanej na dokumencie wydania.
16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli jakości dostarczonego nadtlenku wodoru pod względem jakości i jego zgodności z wymaganiami opisanymi w SWZ. W tym celu Zamawiający, w obecności kierowcy, będzie pobierał próbki nadtlenku wodoru celem poddania ich badaniu w zewnętrznym laboratorium.
17) Miejsce dostaw: „Eko Dolina” Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 – 207 Koleczkowo, obiekt 15.
UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24315300-8 - Nadtlenek wodoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32176,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32176,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32176,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe VINC Andrzej Jurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586 020 69 85
7.3.3) Ulica: Bystra, ul. Gdańska 2
7.3.4) Miejscowość: Wiślina
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE VINC ANDRZEJ JURKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE VINC ANDRZEJ JURKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32176,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.