Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00242063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514
1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.piensk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5a3566-fd1d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.07.2022r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
Dla jezdni bitumicznych i chodników należy wykonać frezowanie masy bitumicznej celem wyrównania powierzchni, spryskanie emulsją asfaltową oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych 2 x 4 cm wiążącej i ścieralnej, wymiana krawężników, wykonanie ścieku przykrawężnikowego
z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wykonanie chodników o nawierzchni
z warstwy bitumicznej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Wykonanie zjazdów z masy bitumicznej.
Dla dróg gruntowych utwardzonych zaprojektowano utwardzenie istniejących jezdni wraz obustronnym pasem zieleni lub wysypanym tłuczniem kamiennym o szerokości 0.75 cm.
Projektowane nawierzchnię dróg należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do istniejących dróg gminnych.
Projektowana nawierzchnię wjazdów do posesji należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo.
Po długości wykonać krawężnik obniżony na ławie betonowej wraz z wykonaniem ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej 8cm, podsypki cementowo-piaskowej 5cm, podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm- 20cm, stabilizacji kruszywa z cementem, 5 MPa-20cm, warstwę odsączającą 10cm.
Odwodnienia poprzeczne i podłużne dróg oraz zjazdów funkcjonuje jako powierzchniowe odtworzyć i wyprofilować zgodnie z normami
i obowiązującymi przepisami dostosowując z istniejącą infrastrukturą drogową.
WAŻNE:
Podczas robót budowlanych należy przewidzieć i brać pod uwagę drobną modernizację infrastruktury technicznej drogowej naziemnej i podziemnej. Należy udrożnić systemy rur odwodnienia kanalizacji deszczowej, w razie konieczności po dokonaniu robót odkrywkowych dokonać wymiany zniszczonej infrastruktury która technicznie może uniemożliwić realizację dalszej inwestycji. Wszystkie zniszczone urządzenia i elementy drogowe należy odtworzyć do stanu pierwotnego. W przypadku zdjęcia warstwy bitumicznej i napotkaniu nawierzchni z kostki granitowej należy przed asfaltowaniem wzmocnić nawierzchnię geowłókniną lub siatką.
Każdy odcinek drogi należy rozpatrywać z osobna, zaleca się wizję terenową celem ustalenia zakresu robót w terenie z weryfikacją i dostosowaniem do założeń projektowych.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty. Wyznacznikiem zakresu wykonania inwestycji jest dokumentacja techniczna, STWiOR oraz opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zmienił zakres robót budowlanych i dokumentacji technicznej, wyłączone zostały następujące odcinki dróg:
-fragment drogi 8 DWP, od ul. Bolesławieckiej do ul. Kościuszki 230mb (droga+obustronny chodnik),
- droga, Batorego I, odcinek wzdłuż PKP 140mb (droga+chodnik),
-ul. Dąbrowskiego, lokalizacja długości 0+325 – 0,052, 52mb
-droga, Hutnicza II odcinek drogi, między skrzyżowaniami ul. Spacerowej i Zacisznej 150mb,
-droga, Kościuszki odcinek drogi od skrzyżowania ul. Mickiewicza do budynku ul. Kościuszki 39 – 220mb,
-ul. Spokojna, odcinek drogi wzdłuż PKP o długości 360mb,
-ul. Staszica, dwa odcinki drogi, od ul. Dąbrowskiego do ul. Bolesławieckiej
o długości 82mb i od ul. Bolesławieckiej do O.M. Tomaszka o długości 172mb.
Wyłączone przez Zamawiającego odcinki należy zweryfikować z dokumentacja techniczną i przedmiarem robót i odpowiednio pomniejszyć zakres wyceny.
Określenie wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy Pzp:
1. Na podstawie art 95 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).:
Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonawców i podwykonawców, którzy będą wykonywać wykopy pod infrastrukturę techniczną, podbudowy i stabilizacji podłoża, wykonaniu nawierzchni dróg, montaż urządzeń infrastruktury technicznej. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia tych obowiązków za każdy taki przypadek osobno. Fakt z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zostanie potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez zamawiającego (personel). Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.
6) Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, co skutkować może odstąpieniem od umowy z winy wykonawcy.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12686000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12686000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12686000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTOR Eugeniusz Figurski, Teresa Figurska, Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613-15-72-438
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 12A
7.3.4) Miejscowość: 59-800 Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELTOR EUGENIUSZ FIGURSKI , TERESA FIGURSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ELTOR EUGENIUSZ FIGURSKI , TERESA FIGURSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1268600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.