Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
- 2023/BZP 00278855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku hali siewu wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr. ewid. 293 położonej w miejscowości Gościeradów, obręb Marynopole, gmina Gościeradów)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/ i https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku hali siewu wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr. ewid. 293 położonej w miejscowości Gościeradów, obręb Marynopole, gmina Gościeradów)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e06878b-3812-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00155557/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa hali siewu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4005362,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Projektowany budynek to jednokondygnacyjna hala związana z produkcją sadzonek drzew liściastych i iglastych, wykorzystywanych w leśnictwie. W hali znajdzie się linia siewu oraz mycia i dezynfekcji pojemników na sadzonki. Dodatkowymi pomieszczeniami będą pomieszczenie socjalne wraz z wc dla 6-ciu pracowników, pomieszczenie dla sprężarki i pomieszczenie rozdzielni elektrycznej. Na antresoli w ostatnim przęśle posadowione zostaną urządzenia wentylacyjne. Przy hali od północnego-zachodu znajdzie się wiata magazynowa na pojemniki.
Wykaz pomieszczeń przyziemia:
- Hala siewu 445,46 m2
- Sprężarkownia 11,13 m2
- Pomieszczenie socjalne 13,48 m2
- Myjnia kaset 29,43 m2
- Wc 5,21 m2
- Rozdzielnia elektryczna 8,01 m2
- Wiata magazynowa 214,15 m2
- Antresola techniczna 53,30 m2
Razem powierzchnia przyziemia 780,17 m2
2. Projektowany budynek składa się z jednonawowej, jednokondygnacyjnej hali, przykrytej dwuspadowym dachem o nachyleniu 15o. Do dłuższego boku od strony północno-zachodniej przylegać będzie jednokondygnacyjna z jednospadowym dachem o nachyleniu jak hala, wiata magazynowa. Hala wykonana będzie w konstrukcji stalowej z wykorzystaniem płyt warstwowych na ściany i dach. Obudowa wiaty to blacha trapezowa na dachu, oraz blacha trapezowa i siatka stalowa na ścianach. Konstrukcja wiaty wykonana zostanie również z profili stalowych. W ostatnim przęśle hali wydzielone zostaną pomieszczenia socjalne i techniczne. Wykonane zostaną jako murowane. Nad nimi znajdzie się przestropowanie. Tak powstała antresola przeznaczona zostanie jako powierzchnia techniczna, na której umieszczone będą urządzenia związane z wentylacją nawiewno-wywiewną.
W budynku, ze względu na specyfikę pracy fizycznej, nie będzie stanowisk pracy mogących być obsługiwane przez osoby niepełnosprawne. Poziom posadzki wyższy o 2 cm od poziomu terenu umożliwia dostęp do pomieszczeń osobom niepełnosprawnym.
3. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów:
Instalacje wody zimnej i ciepłej.
- zamocowanie wsporników dla ułożenia rurociągów wodociągowych,
- ułożenie głównych ciągów instalacji wodociągowych na wspornikach,
- montaż przyborów sanitarnych,
- wykonanie podejść dopływowych do poszczególnych punktów poboru wody ,
- montaż baterii, armatury regulacyjnej i odcinającej, podgrzewaczy cwu,
- wykonanie próby szczelności instalacji,
- zaizolowanie rurociągów.
Instalacje kanalizacji sanitarnej.
- wytyczenie trasy kanalizacji podposadzkowej,
- wykonanie wykopów ręczne,
- ułożenie rur kanalizacyjnych z zachowaniem projektowanych spadków,
- włączenie wykonanych kanałów do odpływów kanalizacyjnych,
- zasypanie wykopów ręczne,
- wykonanie pionów kanalizacyjnych,
- wykonanie podejść odpływowych od poszczególnych przyborów sanitarnych.
Instalacje c.o. i instalacji gazowej.
- zamocowanie wsporników dla ułożenia rurociągów instalacji gazowej,
- ułożenie głównych ciągów instalacyjnych na wspornikach,
- zamocowanie grzejników elektrycznych na ścianach pod oknami,
- montaż nagrzewnic gazowych,
- wykonanie podejść instalacji gazowej do nagrzewnic gazowych,
- montaż armatury regulacyjnej i odcinającej,
- wykonanie prób instalacji gazowej,
Wentylacja mechaniczna.
- montaż kanałów wentylacyjnych,
- montaż kratek nawiewnych i wywiewnych,
- montaż central wentylacyjnych na wspornikach,
- montaż wentylatorów wywiewnych,
- wykonanie pomiarów pomontażowych wydajności instalacji wentylacyjnej.
4. Plac manewrowy wokół projektowanej hali siewu ma łączną powierzchnię 2553 m2.
Plac wpisano wysokościowo w maksymalnym stopniu w istniejący teren.
Nawierzchnia placu zostanie nieznacznie wyniesiona ponad otaczający teren i ograniczona krawężnikiem 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15, zatopionym do powierzchni
jezdni. Rzędne przy budynku dostosowane zostaną do rzędnej posadzki hali siewu. Nawierzchnia placu nawiązana zostanie wysokościowo do otaczającego terenu, zachowując
minimalne spadki podłużne i poprzeczne umożliwiające sprawny spływ wody opadowej w otaczający teren.
Równolegle do istniejącego budynku inwentarsko-gospodarczego zaprojektowano ściek z kostki betonowej, obniżonej na 1 cm, z przeciwspadkiem od istniejącego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4115068,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4115068,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4115068,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAL TECH Jacek Sieciechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060555671
7.3.4) Miejscowość: Łążek Ordynacki
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STAL TECH" Jacek Sieciechowicz
jakie przetargi wygrała firma
"STAL TECH" Jacek Sieciechowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411506870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.