eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaModernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu "Natrysk"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu „Natrysk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu „Natrysk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d827bf-84f1-4029-86b7-a2b87c369dfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu "Natrysk"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Modernizacje istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 m x 32,10 m o nawierzchni poliuretanowej typu
„Natrysk” w tym:
a) Usunięcie, wywóz i zutylizowanie istniejącej nawierzchni poliuretanowej;
b) Naprawa podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi;
c) Wykonanie nawierzchni sportowej, poliuretanowej dwuwarstwowej typu „Natrysk” z przepuszczalnością dla wody o
łącznej grubości 12-14mm na podbudowie dynamicznej. Montaż nawierzchni syntetycznej poliuretanowej należy wykonać
maszynowo. Dolna warstwa wykonana z granulatu gumowego układana układarką mechaniczną. Górna warstwa wykonana
z wylewki poliuretanowej z posypką z granulatu EPDM wykonywana metodą natryskową;
d) Malowanie linii do gry w koszykówkę – kolor niebieski
e) Malowanie linii do gry w siatkówkę – kolor żółty
f) Malowanie linii do gry w tenisa ziemnego – kolor biały
5. Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zorganizowania na swój koszt terenu budowy;
2) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;
3) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem
w zakresie porządku i dyscypliny pracy;
4) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego
wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;
5) zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami
technicznymi, sztuką budowlaną, zapisami dokumentacji projektowej, niniejszej SWZ oraz z zaleceniami Zamawiającego i
Inspektora Nadzoru
6) ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
7) załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, aprobat technicznych, certyfikatów
stosowania i innych;
8) wykonania kosztorysu powykonawczego, na potrzeby rozliczenia zrealizowanych robót;
9) przygotowania dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego – wykonanie
kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie wykonywania
robót i w/w punktów- 2 egz.;
10) załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;
11) informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o
przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;
12) przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego
do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy
wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
13) usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji
robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze
korzystanie ze środowiska.
6. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy
wykonawczych.
7. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę
powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz
zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
8. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w
szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i
utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania,
zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w
kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie.
10. Wykonawca, który w wyniku postępowania przetargowego uzyska zamówienie, zobowiązany jest w dniu podpisania
umowy złożyć w formie papierowej i elektronicznej (zapis na nośniku CD w formacie pdf.):
1) kosztorysy szczegółowe, w oparciu o które złożył ofertę
2) harmonogram realizacji robót (rzeczowo-finansowy), który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego (w ciągu
5 dni od jego otrzymania) oraz stanowił załącznik do umowy zawartej przez strony. W przypadku zgłoszenia przez
Zamawiającego uwag do harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia tych uwag i przedłożenia
Zamawiającemu poprawnego dokumentu w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszonych przez Zamawiającego
uwag.
Przedłożony przez Wykonawcę harmonogram winien być spójny ze szczegółową wyceną robót przedłożoną przez
Wykonawcę w dniu podpisania umowy oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego. Wycena będzie miała charakter
poglądowy. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.