eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZalewoModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Zalewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897588377

1.5.8.) Numer faksu: 897588272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,166971,77e8d6430ee041f07033c9d2c78bed1e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17244bf2-2a11-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048857/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.1.5.2024.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 579985,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa i zakres przedmiotu zamówienia – „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo”.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zalewo, polegająca na wymianie 559 szt. opraw oświetleniowych (sodowych, metalohalogenowych, rtęciowych i innych) na nowoczesne energooszczędne oprawy ze źródłami światła LED tj. drogowe typu LED o mocy 35 W i 47W oraz oprawy parkowe o mocy 18,3 W, z automatyczną redukcją mocy oprawy (ściemnienie opraw) do 50% w godzinach nocnych. Projektowane oprawy oświetleniowe muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe określone w dokumentacji technicznej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Oprawy podlegające wymianie stanowią własność Gminy Zalewo i usytuowane są w poniższej lokalizacji:
Teren Gminy Zalewo - Bajdy, Barty, Boreczno, Dajny, Dobrzyki, Duba, Gajdy, Girgajny, Gubławki, Huta Wielka, Janiki Małe, Janiki Wielkie, Jaśkowo, Jerzwałd, Matyty, Mazanki, Międzychód, Mozgowo, Murawki, Pozorty, Półwieś, Rucewo, Rudnia, Sadławki, Surbajny, Urowo, Wielowieś, Wieprz, Witoszewo, Zatyki;
Miasto Zalewo: Osiedle Wileńskie, Sienkiewicza, Rybacka, Kwiatowa, Różana, Krótka, Morwowa, Niska, Krakowska, Ślusarska, Częstochowska, Kościelna, Parkowa, Targowa, Traugutta, Ogrodowa, Kilińskiego, Mickiewicza, Żeromskiego, 29 Stycznia, Kolejowa, Elbląska, Lipcowa, Słoneczna, Polna, Zielona, Długa, Rzemieślnicza, 1-Maja, Letnia, Akacjowa, Tartaczna, Jesionowa, Kasztanowa, Rolna, Plac / Kościelna.

Zadanie inwestycyjne nakierowane jest na poprawę efektywności energetycznej wobec tego celem jest uzyskanie redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych na poziomie co najmniej 50%.
W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się m.in.:
1) Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego – 559 szt.,
2) Montaż energooszczędnych opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa LED 35W 4000K, 130lm/W, IP66 – 443 szt.,
3) Montaż energooszczędnych opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa LED 47W 4000K, 141lm/W, IP66 – 102 szt.,
4) Montaż energooszczędnych opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa parkowa LED 18,3W ; 3000K, 148lm/W – 14 szt.

Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9 – „Rozświetlamy Polskę”), dostarczone oprawy oświetleniowe LED muszą:
1) być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej,
2) gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
3) posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i,
4) wymagany okres gwarancji co najmniej 60 miesięcy.

2. W cenie oferty Wykonawca uwzględni m.in. koszty pomiarów natężenia oświetlenia, opracowania projektów tymczasowej organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego, ewentualnych wyłączeń i dopuszczeń oraz świadczenia usługi konserwacji zdemontowanych opraw w okresie udzielonej gwarancji.

3. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty również koszty niezbędnych prac przygotowawczych (tj. wprowadzenia ewentualnego oznakowania robót ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego) i porządkowych (wywozu pozostałości powstałych w trakcie realizacji zadania, a także utylizacji odpadów). Materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania zostaną przekazane w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne projektowanych opraw oświetleniowych zostały określone w dokumentacji technicznej. Dokumentacja ta stanowi zał. nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Danilewicz Z.H.U. SDI INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411746584

7.3.3) Ulica: Słonecznik 48

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.