Og³oszenie z dnia 2024-08-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00455616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00504951/01 - Wynik z dnia 2024-09-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jod³ownik
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³ownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³ownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3347050
1.5.8.) Numer faksu: 18 3347051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlownik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jod³ownik
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-662a279b-68fe-405f-9cfb-a096384a91ce
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00442585
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035728/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jod³ownik
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jodlownik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
1.1. Za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
3.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
3.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jod³ownik, Jod³ownik 198, 34-620 Jod³ownik Wykonawca mo¿e kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym pisemnie na adres podany powy¿ej, telefonicznie: tel. 18 334 70 50, lub pod adresem e-mail: gmina@jodlownik.pl;
2. Administrator- wyznaczy³ inspektora danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pisemnie na adres Gmina Jod³ownik, Jod³ownik 198, 34-620 Jod³ownik lub za pomoc± poczty elektronicznej: e-mail: iodo@jodlownik.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jod³ownik, prowadzonego w trybie podstawowym, art. 271 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 525027,95 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jod³ownik, której zakres obejmuje:
- wymianê opraw o¶wietlenia drogowego
- wymianê elementów o¶wietleni zewnêtrznego
1.1. Inwestycja obejmuje modernizacjê opraw nieenergooszczêdnych na terenie Gminy Jod³ownik poprzez wy-mianê starych opraw na oprawy ledowe (energooszczêdne), wyposa¿one w system zarz±dzania energi±.
2. Inne postanowienia:
2.1. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej.
2.2. Utylizacjê starych opraw nale¿y wliczyæ w wynagrodzenie Wykonawcy.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji warunków zamówienia.
4. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³yby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, charakteryzuj±ce okre¶lone produkty, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne".
5. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne do opisanych przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego na poziomie nie ni¿szym ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena waga ( Kc ):60%
2) Parametry techniczne waga ( Kt ):40%
2. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
2.1. Kryterium–cena waga–60%, wg wzoru:
cena=(cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60pkt
2.2. Kryterium – okres gwarancji waga – 40%, oferty bêd± oceniane wg nastêpuj±cych zasad:
Gwarancja i rêkojmia minimalna tj. 60 m-cy i poni¿ej-0pkt,
Okres gwarancji i rêkojmi 72 miesi±ce-20pkt,
Okres gwarancji i rêkojmi 84 miesiêcy-25pkt
Okres gwarancji i rêkojmi 96 miesiêcy-30 pkt
Okres gwarancji i rêkojmi 108 miesiêcy-35 pkt
Okres gwarancji i rêkojmi 120 miesiêcy-40 pkt
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± punktacjê (P) po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena (Kc), w kryterium terminu gwarancji i rêkojmi (Og):P=Kc+Og
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych - O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci : 5 000,00 z³ (s³ownie : piêæ tysiêcy z³otych i zero groszy).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania okre¶lone zosta³y w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wyp³acona zgodnie z warunkami wyp³at dofinasowania z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad : Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w 2024 roku w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.2. Zaliczka zostanie wyp³acona po z³o¿eniu przez Wykonawcê faktury zaliczkowej.
3. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia zostanie wyp³acona po zakoñczeniu realizacji zamówienia.
4. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nast±pi na podstawie:
a) faktury zaliczkowej (w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w ust.1, p³atnej w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcê,
b) faktury koñcowej (w wysoko¶ci 90% wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w ust. 1 po zrealizowaniu ca³o¶ci zamówienia, p³atnej po protokolarnym odbiorze koñcowym robót objêtych przedmiotem zamówienia i z³o¿eniu przez Wykonawcê faktury p³atnej w terminie 30 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcê.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy - zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZa) Zamawiaj±cy na podstawie art.95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2019r. poz.1040 z pó¼n.zm.).
b) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: elektroinstalatorów, robotników. Wyj±tkiem bêd± przypadki wynikaj±ce z przepisów prawa w tym takie czynno¶ci, które s± wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej.
c) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad tzw. kosztów bezpo¶rednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powy¿ej) bêd± w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.–Kodeks pracy (je¿eli ten obowi±zek wynika z art.22 §1 Kodeksu pracy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-19 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa znajduj±ca siê pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-17
INNE PRZETARGI JOD£OWNIK
wiêcej: przetargi JOD£OWNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brañsku
- Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Ma³a
- Wykonanie do¶wietlenia przej¶æ dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pañskie w zakresie budowy ¶cie¿ki pieszo-rowerowej oraz kana³u technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii o¶wiet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przy³±cz nn i podwie. n. opraw o¶wietl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zag³oby w Lesznie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.