eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnieModernizacja stacji uzdatniania wody w m. Dobrzec - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Dobrzec – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wielkopolska 47

1.5.2.) Miejscowość: Sośnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-435

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnie@sosnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c499068-2884-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Dobrzec – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c499068-2884-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Dobrzec - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody zlokalizowanej w m. Dobrzec. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej stacji uzdatniania wody poprzez remont istniejącego budynku stacji, wykonanie instalacji wentylacji wraz z zastosowaniem osuszacza, wykonanie częściowego remontu instalacji elektrycznej, wykonanie modernizacji instalacji technologicznych, wykonanie podziemnego zbiornika popłuczyn, wykonanie instalacji do dezynfekcji wody oraz wykonanie instalacji sanitarnych w miejscowości Dobrzec gm. Sośnie.
Modernizacja stacji uzdatniania wody ma na celu poprawę możliwości utrzymania należytej czystości na stacji oraz prowadzenia procesów dezynfekcji.
Na terenie Stacji Uzdatniania Wody usytuowanej na działce nr 72/5 w Dobrzecu planuje się zaprojektowanie i wykonanie I etapu prac obejmującego:
1) wymianę posadzek z płytek ceramicznych,
2) zdiagnozowanie przyczyn wraz z ich likwidacją oraz likwidację występujących zacieków oraz pleśni wraz z malowaniem wszystkich pomieszczeń,
3) wykonanie instalacji wentylacji wraz z zastosowaniem osuszacza,
4) przeprowadzenie częściowego remontu instalacji elektrycznej,
5) modernizację (wymianę) instalacji technologicznych w 100%,
6) wykonanie instalacji dezynfekcji wody,
7) usunięcie łuszczącej się farby na urządzeniach do uzdatniania wody poprzez piaskowanie i ponowne ich malowanie,
8) modernizację instalacji sanitarnych, w tym doprowadzenie ciepłej i zimnej wody oraz wentylacji do pomieszczenia chlorowni,
a także wykonanie:
a) dodatkowego zbiornika wyrównawczego V=300 m3,
b) podziemnego zbiornika popłuczyn V=20 m3,
c) wymiany kolektora technologicznego dla odcinka od ujęcia wody istn. do SUW, PE 110 SDR11 (kolektor wody surowej) L=55m,
d) wymiany kolektora technologicznego dla odcinka od SUW do zbiornika wody, PE 200, SDR 11, L=45m,
e) podłączenia istniejącej drugiej studni głębinowej wraz z obudową studni,
f) wymiany pomp II stopnia WR-50 – 4,0 kpl.,
g) wymiany pompy na bypasie WR-100 – 1,0 kpl.,
h) niezbędnych czynności, w tym prób ciśnieniowych, płukania i dezynfekcji,
i) rozruchu technologicznego układu SUW wraz z uzyskaniem wymaganych parametrów technologicznych SUW.
W cenie ofertowej należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas na:
− analizę dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego (PFU),
− opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji umożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie (jeśli dotyczy), w tym wystąpienie w imieniu Inwestora z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę (jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1986573,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1986573,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1986573,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: START-DOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222842317

7.3.3) Ulica: Kolejowa 29

7.3.4) Miejscowość: Tarchały Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlano-instalacyjne PROINVEST Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1986573,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.