Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00391048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00395719/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63954fb4-5096-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63954fb4-5096-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042843/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230836,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Cyfrowa Gmina”1. Serwer z systemem operacyjnym - 1 szt.,
2. UPS do serwera – 1 szt.,
3. Komputer PC z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 25 szt.,
4. Monitor – 25 szt.
5. UPS do komputera – 25 szt.
6. Laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym - 16 szt.,
7. Urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48820000-2 - Serwery
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 173853,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Cyfrowa Gmina - EZD”1. Czytnik kodów kreskowych – 1 szt.
2. Skaner dokumentów A4 – 1 szt.
3. Skaner dokumentów A3 – 1 szt.
4. Drukarka kodów kreskowych – 1 szt.
5. Oprogramowanie do skanerów – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48820000-2 - Serwery
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
38520000-6 - Skanery
48318000-0 - Pakiety oprogramowania do skanowania
4.5.5.) Wartość części: 16597,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: „Cyfrowa Gmina – serwer”1. Serwer z systemem operacyjnym - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48820000-2 - Serwery
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
38520000-6 - Skanery
48318000-0 - Pakiety oprogramowania do skanowania
4.5.5.) Wartość części: 40386,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223348,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223348,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223348,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223348,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20354,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20354,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20354,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saila Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571110287
7.3.3) Ulica: Seleny 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20354,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w Części III. Kwota ta wynosiła 50.000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 21.09.2023 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta następującego wykonawcy :
1. "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna
ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź
NIP: 728-26-80-876, Regon: 100471920
Cena brutto wynosi 37.023,84 złotych (słownie złotych: trzydzieści siedem tysięcy dwadzieścia trzy zł 84/100)
Termin realizacji zamówienia do 45 dni
Kryterium ceny: znaczenie procentowe kryterium: 60% - 60 pkt.
Kryterium termin realizacji zamówienia: znaczenie procentowe kryterium: 40% - 40 pkt.
Łączna liczba uzyskanych punktów: 100 pkt
Oferta Wykonawcy "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, NIP: 728-26-80-876, Regon: 100471920 jest najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia tj. zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, w związku z powyższym uzyskała najwyższą ilość punktów.
W toku badania oferty Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnień. Zamawiający wraz z serwerem wymagał podania nazwy/ kodu dostawcy dla 60 licencji dostępowych dla użytkownika. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 25.09.2023 r. poprosił Wykonawcę o wyjaśnienia, czy złożona oferta zawiera kalkulację 60 licencji. W dniu 25.09.2023 r. Wykonawca w odpowiedzi na pismo wskazał, iż licencje CAL dla użytkownika do Windows Server 2022 w ilości 60 szt. nie zostały uwzględniane w złożonej ofercie. Punkt dotyczący licencji został niezauważony i zupełnie nieświadomie pominięty przez Wykonawcę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.