Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00352089/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa pipet automatycznych wraz z akcesoriami, pipet elektronicznych oraz pipetora dla UJ CM w Krakowie w związku z realizacją projektu pt. CDT-CARD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37fa9b17-32af-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa pipet automatycznych wraz z akcesoriami, pipet elektronicznych oraz pipetora dla UJ CM w Krakowie w związku z realizacją projektu pt. CDT-CARD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37fa9b17-32af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19675,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy pipet automatycznych wraz z akcesoriami, pipet elektronicznych oraz pipetora dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD).1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik A do SWZ – Część 1 przedmiotu zamówienia – Pipety automatyczne wraz z akcesoriami, Załącznik B do SWZ – Część 2 przedmiotu zamówienia – Pipety elektroniczne, Załącznik C do SWZ – Część 3 przedmiotu zamówienia – Pipetor, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia:
2.1 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, według poniższego ogólnego wykazu składającego się na przedmiot zamówienia:
Część 1: Pipety automatyczne wraz z akcesoriami
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 1 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 2: Pipety elektroniczne,
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 2 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 3: Pipetor.
2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia musi być do: Wydział Farmaceutyczny UJ CM, Katedra Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków – w zakresie części 1, 2 i 3 zamówienia,
2.3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wniesienie, jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
2.4 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
2.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
2.6 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
2.8 Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw wraz z innymi czynnościami objętymi przedmiotem umowy odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, po wcześniejszym zawiadomieniu go przez Wykonawcę w terminie określonym w zdaniu wyżej.
2.9 Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnych z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3 oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
2.10 Udzielenie:
a) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 1 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
b) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 2 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
c) min. 12 miesięcznej gwarancji dla części 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. (...)
3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 12301,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy pipet automatycznych wraz z akcesoriami, pipet elektronicznych oraz pipetora dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD).1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik A do SWZ – Część 1 przedmiotu zamówienia – Pipety automatyczne wraz z akcesoriami, Załącznik B do SWZ – Część 2 przedmiotu zamówienia – Pipety elektroniczne, Załącznik C do SWZ – Część 3 przedmiotu zamówienia – Pipetor, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia:
2.1 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, według poniższego ogólnego wykazu składającego się na przedmiot zamówienia:
Część 1: Pipety automatyczne wraz z akcesoriami
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 1 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 2: Pipety elektroniczne,
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 2 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 3: Pipetor.
2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia musi być do: Wydział Farmaceutyczny UJ CM, Katedra Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków – w zakresie części 1, 2 i 3 zamówienia,
2.3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wniesienie, jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
2.4 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
2.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
2.6 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
2.8 Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw wraz z innymi czynnościami objętymi przedmiotem umowy odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, po wcześniejszym zawiadomieniu go przez Wykonawcę w terminie określonym w zdaniu wyżej.
2.9 Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnych z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3 oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
2.10 Udzielenie:
a) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 1 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
b) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 2 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
c) min. 12 miesięcznej gwarancji dla części 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. (...)
3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 6054,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy pipet automatycznych wraz z akcesoriami, pipet elektronicznych oraz pipetora dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD).1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik A do SWZ – Część 1 przedmiotu zamówienia – Pipety automatyczne wraz z akcesoriami, Załącznik B do SWZ – Część 2 przedmiotu zamówienia – Pipety elektroniczne, Załącznik C do SWZ – Część 3 przedmiotu zamówienia – Pipetor, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia:
2.1 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, według poniższego ogólnego wykazu składającego się na przedmiot zamówienia:
Część 1: Pipety automatyczne wraz z akcesoriami
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 1 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 2: Pipety elektroniczne,
Wszystkie produkty wchodzące w skład Części 2 zamówienia musza pochodzić od tego samego producenta,
Część 3: Pipetor.
2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia musi być do: Wydział Farmaceutyczny UJ CM, Katedra Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków – w zakresie części 1, 2 i 3 zamówienia,
2.3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wniesienie, jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
2.4 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
2.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
2.6 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
2.8 Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw wraz z innymi czynnościami objętymi przedmiotem umowy odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, po wcześniejszym zawiadomieniu go przez Wykonawcę w terminie określonym w zdaniu wyżej.
2.9 Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnych z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3 oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej dla części 1 – 3. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
2.10 Udzielenie:
a) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 1 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
b) min. 24 miesięcznej gwarancji dla części 2 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
c) min. 12 miesięcznej gwarancji dla części 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. (...)
3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437100-8 - Pipety
4.5.5.) Wartość części: 1319,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16904,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16904,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16904,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142723270
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16904,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7629,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7629,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7629,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142723270
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7629,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.