Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425693/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-ciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzdciechanow.pl; miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de602595-5c2d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039265/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.231.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie odcinków miejskich dróg powiatowych (ulic) w mieście Ciechanów oraz likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie następujących odcinków dróg powiatowych:a) w standardzie IV utrzymania:
• 1237W Ciechanów – Opinogóra (od granic miasta Ciechanowa do skrzyżowania z ul. Krasińskiego w Opinogórze Górnej),
• 1240W Ciechanów – Chotum (od granic miasta Ciechanowa do DP 1232W w m. Chotum),
b) w V standardzie utrzymania:
• 1239W Ciechanów – Ropele (od granic miasta Ciechanowa do końca nawierzchni bitumicznej),
• 1221W Niechodzin – Nużewko – Baby (od granic miasta Ciechanowa do DK 60),
c) w VI standardzie utrzymania:
• 1217W Ciechanów – Romanowo ( od granic miasta Ciechanowa do DP 1232W w m. Sulerzyż),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 131630,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych miasta Glinojeck4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 20729,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 92232,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 92232,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 92232,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12627,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12627,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w część i tym samym unieważnia cale postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 w
zw. z art. 259 ustawy PZP, zgodnie z którymi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Jeżeli zamawiający dopuścił
możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.”
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert minął w dniu 16 listopada 2022 roku o godzinie 08:00. Do upływu
tego terminu do Zamawiającego na żadną z części nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie należało unieważnić.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych na terenie gminy Ciechanów"
- Zaprojektowanie i budowa hali magazynowej na odpady posortownicze na terenie RZGOK w Woli Pawłowskiej
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.