Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236187/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00247052/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00249900/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00425092/01 - Wynik z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78babb05-fbb1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/23/ZP/TPbN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 835069,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 220907,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 13429,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 69213,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 5980,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 264609,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 19465,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 4846,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 18200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 11118,15 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 2304,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 15476,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 19690,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 1395,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 4085,20 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 54739,70 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 10980,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 1957,50 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.2. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań w przeliczeniu na pełne opakowania (zaokrąglenie w górę).
3. Opakowanie jednostkowe wyrobu winno zawierać widoczne oznakowanie CE, nr serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia, na opakowaniu widoczny rozmiar oraz ilość sztuk w opakowaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 6675,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3312,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3743,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3312,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABMED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ- MURMYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462476705
7.3.3) Ulica: Damrota 147
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3312,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3825,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4324,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3825,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABMED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ- MURMYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462476705
7.3.3) Ulica: Damrota 147
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3825,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.