Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317009/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00328096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/11wog/public/postepowanie?postepowanie=669808061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a65d6cf-06dd-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070649/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/D/MED/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597980,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inne odczynniki laboratoryjne dla LBŻiW1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3316,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gotowe podłoża dla LBŻiWPrzedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 18851,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gotowe podłoża dla LBŻiW do badań żywności - Listeria1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1673,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy API dla LBŻiW1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14749,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy diagnostyczne dla LBŻiW1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 97472,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepy wzorcowe dla LBŻiW1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2718,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do sterylizacji dla LBŻiW1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2088,62 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gotowe podłoża dla LBŻiW do badania wody Legionella1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 12634,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorce do badania żywności i wody1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 46070,34 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki do badania wody1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7386,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Certyfikowane materiały odniesienia z matrycą wody1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6860,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorce i zestawy wzorców do mętnościomierza HACH1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Surowice dla mikrobiologii – Salmonella1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 10760,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inne odczynniki laboratoryjne (wzorce)1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1069,44 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gotowe podłoża transportowe dla mikrobiologii1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1136,28 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gotowe podłoża dla mikrobiologii1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 31879,50 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy Api dla mikrobiologii1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 52271,34 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy dla mikrobiologii – gronkowiec1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2389,28 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy dla mikrobiologii – oksydaza1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3400,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy dla PCR- zestaw do izolacji1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 21670,52 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy dla PCR- zestaw do izolacji i identyfikacji1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 55199,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Surowice dla mikrobiologii – Shigella1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5930,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy na wirusy dla MLM1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1990,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepy wzorcowe dla mikrobiologii1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1453,71 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inne odczynniki laboratoryjne (chemiczne)1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6327,52 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykrywacze rurkowe1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8316,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorce do chromatografu gazowego1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 970,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do diagnostyki terenowej1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 51300,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do terenowego pobierania próbek mikrobiologicznych1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 27520,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Panel diagnostyczny do Zestawu PCR Biofire Film Array Biomerieux1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 89760,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4687,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4687,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4687,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-04 do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19132,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19132,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19132,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: KRĄG 4A, STAROGARD GDAŃSKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19132,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2567,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3340,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2567,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: KRĄG 4A, STAROGARD GDAŃSKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2567,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15864,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15864,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15864,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15864,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120146,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152483,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120146,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matlosz S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310103513
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120146,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4311,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp.zoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3714,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3714,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3714,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED Zakład Usługowo - Handlowy Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58600602205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3714,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7387,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15666,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7387,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7387,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20751,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21881,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20751,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUSNOVICS INSTRUMENTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20751,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-11-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a złożone dokumenty nie potwierdzają zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna ofertą.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11313,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11313,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11313,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11313,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11620,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17582,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11620,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Badawczo - Wdrożeniowy Ośrodka Salmonella IMMUNOLAB sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862011240
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11620,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-11-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a złożone dokumenty nie potwierdzają zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30614,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30614,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30614,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: Krą 4a, STAROGARD GDAŃSKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30614,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56016,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56016,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56016,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BADAWCZO-WDROŻENIOWY OŚRODKA SALMONELLA "IMMUNOLAB" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56016,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-11-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A, Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A, Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6514,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6514,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6514,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A , Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6514,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2025-11-30Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABIMEX Więcek Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-29 do 2025-11-30Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-11-30Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5244,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5244,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5244,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5244,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-11-30Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ cena oferty została źle skalkulowana przez Wykonawcę.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61869,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87489,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61869,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252578304
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61869,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2024-11-30Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36211,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51955,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36211,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252578304
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36211,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-11-30Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Wypożyczenie projektorów na 2025 - 2027 r. wraz z obsługą na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- DOSTAWA DWÓCH APARATÓW DO KONTROLI TEMPERATURY DOCELOWEJ PACJENTA Z MOŻLIWOŚCIĄ OGRZEWANIA I WPROWADZANIA W STAN HIPOTERMII TERAPEUTYCZNEJ Z KOMPLETEM NIEZBĘDNYCH CZUJNIKÓW I AKCESORIÓW JEDNORAZOWYCH
- DOSTAWY OSOBISTYCH POMP INSULINOWYCH DLA DZIECI
- Zakup i dostawa stymulatorów jednojamowych i dwujamowych, elektrod do stymulatorów i introducerów.
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa leków: Zad. 1. Tofersen r-r d/wstrzyk .-RDTL
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.