eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/11wog/public/postepowanie?postepowanie=66980806

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a65d6cf-06dd-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070649/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/D/MED/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597980,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inne odczynniki laboratoryjne dla LBŻiW
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3316,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gotowe podłoża dla LBŻiW
Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 18851,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gotowe podłoża dla LBŻiW do badań żywności - Listeria
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1673,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy API dla LBŻiW
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14749,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy diagnostyczne dla LBŻiW
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 97472,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepy wzorcowe dla LBŻiW
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2718,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy do sterylizacji dla LBŻiW
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2088,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gotowe podłoża dla LBŻiW do badania wody Legionella
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 12634,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzorce do badania żywności i wody
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 46070,34 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do badania wody
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 7386,52 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Certyfikowane materiały odniesienia z matrycą wody
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6860,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzorce i zestawy wzorców do mętnościomierza HACH
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Surowice dla mikrobiologii – Salmonella
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 10760,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inne odczynniki laboratoryjne (wzorce)
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1069,44 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gotowe podłoża transportowe dla mikrobiologii
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1136,28 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gotowe podłoża dla mikrobiologii
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 31879,50 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy Api dla mikrobiologii
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 52271,34 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy dla mikrobiologii – gronkowiec
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2389,28 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy dla mikrobiologii – oksydaza
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3400,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy dla PCR- zestaw do izolacji
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 21670,52 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy dla PCR- zestaw do izolacji i identyfikacji
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 55199,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Surowice dla mikrobiologii – Shigella
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5930,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy na wirusy dla MLM
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1990,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepy wzorcowe dla mikrobiologii
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1453,71 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inne odczynniki laboratoryjne (chemiczne)
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6327,52 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykrywacze rurkowe
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8316,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzorce do chromatografu gazowego
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 970,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy do diagnostyki terenowej
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 51300,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy do terenowego pobierania próbek mikrobiologicznych
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 27520,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Panel diagnostyczny do Zestawu PCR Biofire Film Array Biomerieux
1. Przedmiotem umowy jest dostawa na rzecz Zamawiającego odczynników chemicznych i laboratoryjnych, w ilości zgodnej z podziałem na części określonym w załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
NR SPRAWY: 10/ZP/D/MED/2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 89760,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4687,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4687,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4687,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-04 do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19132,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19132,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19132,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: KRĄG 4A, STAROGARD GDAŃSKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19132,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2567,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3340,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2567,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: KRĄG 4A, STAROGARD GDAŃSKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2567,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15864,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15864,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15864,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15864,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120146,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152483,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120146,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matlosz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310103513

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120146,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-10 do 2025-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4311,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp.zoo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-10 do 2025-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3714,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3714,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3714,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED Zakład Usługowo - Handlowy Marcin Murzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58600602205

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3714,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7387,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15666,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7387,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7387,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-10 do 2025-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20751,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21881,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20751,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUSNOVICS INSTRUMENTS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20751,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a złożone dokumenty nie potwierdzają zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna ofertą.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11313,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11313,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11313,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11313,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11620,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17582,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11620,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Badawczo - Wdrożeniowy Ośrodka Salmonella IMMUNOLAB sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862011240

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11620,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-11-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a złożone dokumenty nie potwierdzają zgodności z opisem przedmiotu zamówienia

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30614,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30614,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30614,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Krą 4a, STAROGARD GDAŃSKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30614,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56016,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56016,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56016,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56016,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-11-30

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A, Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A, Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6514,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6514,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6514,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Krąg 4A , Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6514,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2025-11-30

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABIMEX Więcek Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-29 do 2025-11-30

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-10 do 2025-11-30

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5244,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5244,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5244,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5244,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-11-30

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ cena oferty została źle skalkulowana przez Wykonawcę.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61869,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87489,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61869,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252578304

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61869,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2024-11-30

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36211,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51955,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36211,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252578304

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36211,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-10 do 2025-11-30

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymienionych powyżej częściach postępowania na „Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych” nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.