Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00369797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4360ad6-3efc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Operaty szacunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.45.2022.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31020,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.- wykonanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
1) nr 8 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 15/6, o pow. 398 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 22, znajdującego się pod budynkiem,
2) nr 15 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 19 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
4) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
5) nr 5 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Listopadowej 47 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 127/9, o pow. 1732 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
6) nr 16 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 46 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/23, o pow. 273 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
7) nr 20 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 8 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 14/40, o pow. 3521 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
8) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wybickiego 6 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 27/1, o pow. 929 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 33, znajdującego się pod budynkiem,
9) nr 31 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/26, o pow. 620 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
10) nr 4 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/20, o pow. 205 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
11) nr 2 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wiejskiej 3 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/34, o pow. 2368 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 38, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Rydla. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 88/6, o pow. 134 m2 i 273/2, o pow. 253 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 91, położonej w Zamościu przy ul. Rydla
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 47/2, o pow. 82 m2, 46/1, o pow. 121 m2, 52/21, o pow. 20 m2, 52/22, o pow. 33 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 42, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 34 w arkuszu mapy ewidencyjnej 42.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami:
• 20/5, o pow. 1017 m2,
• 20/6, o pow. 1015 m2,
obie w ark. mapy ewidencyjnej 3, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 30/7, o pow. 11 m2 i 31/11, o pow. 165 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 51, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, składającej się z działek oznaczonych numerami 73/2, 30/6, 31/12, 35/6, w ark. mapy ewidencyjnej 51.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.- wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
a) 85/1, o pow. 1346 m2 i 97/1, o pow. 2149 m2, w arkuszu mapy ew. 24, położonych przy ul. Fredry,
b) 306/5, o pow. 154 m2, w arkuszu mapy ew. 3, położonej przy ul. Dzieci Zamojszczyzny,
c) 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej,
d) 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11 , o pow. 1040 m2 w arkuszu mapy ew. 3, położonych przy ul. Krasińskiego,
e) 4/5, o pow. 750 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Św. Piątka i ul. Żeromskiego. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległych.- wykonanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami:
a) 196/31, o pow. 59 m2, w arkuszu mapy ew. 59, położonej przy ul. Św. Piątka, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 187 w arkuszu mapy ew. 59
b) 73/4, o pow. 69 m2, w arkuszu mapy ew. 46, położonej przy ul. Żeromskiego, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 73/3 w arkuszu mapy ew. 46.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału.- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału, tj.:
nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Kossaka, oznaczonej numerem 32/1, o pow. 13482 m2, w ark. mapy ewid. 2, na działki nr: 32/12, 32/13, 32/14, 32/15, 32/16, 32/17, 32/18, 32/18, 32/19, 32/20, 32/21, 32/22, 32/23, i 32/24,
nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Robotniczej, oznaczonej numerem 31/6, o pow. 14063 m2, w ark. mapy ewid. 5, na działki nr: 31/9, 31/10, 31/11, 31/12, 31/13, 31/14, 31/15, 31/16, 31/17 i 31/18.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy.- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 18, numerami:
- dz. nr 243/14, o pow. 3082 m2,
- dz. nr 243/1, o pow. 4720 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 731,71 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.- wykonanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
- 10/5 o pow. 10434 m2, w ark mapy ewid. 13,
- 149/7 o pow. 16785 m2, w ark mapy ewid. 21,
- 73/1 o pow. 11162 m2, w ark mapy ewid. 3,
- 8 o pow. 13799 m2, w ark mapy ewid. 55,
- 34/7 o pow. 2076 m2, 41/4 o pow. 27086 m2, w ark mapy ewid. 19,
- 119 o pow. 10625 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 42/13 o pow. 1052 m2, w ark mapy ewid. 39,
- 129 o pow. 10644 m2, w ark mapy ewid. 18
- 3/1 o pow. 13712 m2, w ark mapy ewid. 8,
- 58/1 o pow. 2236 m2, 58/6 o pow. 522 m2, 58/8 o pow. 304 m2, 58/9 o pow. 280 m2, 58/11 o pow. 870 m2, 58/12 o pow. 1182 m2, 82/3 o pow. 741 m2, 82/6 o pow. 7752 m2, 82/11 o pow. 159 m2, 82/12 o pow. 1278 m2, 82/18 o pow. 125 m2, 82/20 o pow. 438 m2, 82/21 o pow. 220 m2, 82/23 o pow. 774 m2, 82/26 o pow. 1464 m2, 82/28 o pow. 3548 m2, 82/29 o pow. 4204 m2, 82/30 o pow. 802 m2, 82/31 o pow. 60 m2, 82/32 o pow. 416 m2, 82/33 o pow. 462 m2, 82/34 o pow. 6515 m2, 82/35 o pow. 6187 m2, 82/36 o pow. 1898 m2, 82/37 o pow. 747 m2 o łącznej pow. 34154 ha, w ark mapy ewid. 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 5040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6455 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933
7.3.3) Ulica: Warszawska 88
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-580
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222830451
7.3.3) Ulica: Polna 23/14
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA NICAŁ GEONI- GEODEZJA I WYCENA NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA NICAŁ GEONI- GEODEZJA I WYCENA NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933
7.3.3) Ulica: Warszawska 88
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-580
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222830451
7.3.3) Ulica: Polna 23/14
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA NICAŁ GEONI- GEODEZJA I WYCENA NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA NICAŁ GEONI- GEODEZJA I WYCENA NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933
7.3.3) Ulica: Warszawska 88
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-580
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2025 r. dla Bursy Międzyszkolnej Nr 1 w Zamościu. (BM.260.1.2024)
- Dostawa urządzenia grzewczo- chłodzącego dla procedur kardiochirurgicznych
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Renowacja schodów budynku Ratusza w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.