Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134350212
1.5.8.) Numer faksu: 134350212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iwonicz-zdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aec4f591-1cd5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012300/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10279287,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny”.
Inwestycja dotyczy przebudowy, rozbudowy i nadbudowy istniejącego budynku przedszkola wraz z budową wew. instalacji (wod-kan, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, hydrantów wewnętrznych) w miejscowości Iwonicz, gm. Iwonicz Zdrój, na działkach nr ewid. 180703_5.0001.5353; 180703_5.0001.5352/3; 180703_5.0001.5349.
W budynku ze względu na swoją funkcję wydziela się następujące części:
a) część wschodnia - żłobek:
- parter: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku żłobkowym, szatnia dla dzieci, trzy sale dla 64 dzieci w wieku żłobkowym, zaplecze sanitarne przy salach dla dzieci, WC ogólnodostępne oraz pomieszczenie techniczne - kotłownia
- poddasze nieużytkowe: wejście na poddasze od strony części zachodniej
b) część zachodnia - przedszkole:
- piwnica: pom. gospodarcze i techniczne
- parter: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku przedszkolnym, szatnia dla dzieci, WC ogólnodostępne, pom. biurowe, szatnia oraz WC pracowników, sala wielofunkcyjna dla 108 osób do organizowania uroczystości dla dzieci i rodziców, jadalnia, zaplecze kuchenne obsługujące jadalnię oraz sale żłobkowe, pom. porządkowe, klatka schodowa oraz winda prowadząca na 1 piętro
- 1 piętro: pomieszczenia związane z opieką dzieci w wieku przedszkolnym, cztery sale dla 96 dzieci w wieku przedszkolnym, zaplecze sanitarne przy każdej sali dla dzieci, WC ogólnodostępne, pom. biurowe, pom. porządkowe, klatka schodowa oraz winda prowadząca na parter
- poddasze nieużytkowe: wejście na poddasze przez wewnętrzną klatką schodową
Zagospodarowanie działki obejmuje, oprócz usytuowania nowo projektowanego obiektu (projektowanej rozbudowy), wykonanie komunikacji wewnętrznej wraz z infrastrukturą utwardzenia powierzchni działki – chodniki, plac przed wejściem, podnośnik dla osób niepełnosprawnych.
Rozbudowa polega na rozbudowie istniejącego budynku przedszkola o część trzykondygnacyjną po stronie zachodniej wraz z wewnętrznymi instalacjami.
Przebudowa polega na przebudowie kondygnacji parteru istniejącego budynku w celu wykonania pomieszczeń związanych z opieką dzieci w wieku żłobkowym (zakres obejmuje wykonanie nowego stropu, ścian działowych, otworów w ścianach nośnych pod montaż stolarki, posadzek, okładzin ściennych, wymianę stolarki i instalacji wewnętrznych) oraz na przebudowie kondygnacji poddasza (zakres obejmuje wykonanie nowej konstrukcji dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznych).
Nadbudowa polega na wykonaniu nowej konstrukcji dachu wielospadowego (drewniana konstrukcja dachu krokwiowo-płatwiowa), podwyższenie kalenicy względem istniejącej, przebudowa ścian zewnętrznych (ścianek kolankowych) oraz wykonaniu instalacji wewnętrznych.
Ponadto należy wykonać:
• przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, DN 200
• budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, DN 160x4,7
• przebudowę sieci wodociągowej, PE HD 100 SDR 11, DN 100
• budowę przyłącza wodociągowego, PE HD 80 SDR 11, DN 50
• przebudowę przyłącza gazu, PE, DN 25
• przebudowę sieci elektroenergetycznej kablem ziemnym,
• likwidację przyłącza wodociągowego oraz studni, przyłącza kanalizacji sanitarnej.
Uwaga!
Przebudowę odcinka linii napowietrznej nN kolidującej z inwestycją na kabel ziemny wraz z likwidacją przyłącza napowietrznego do budynku przedszkola, należy zrealizować zgodnie z podpisaną umową usunięcia kolizji, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty w terminie do 31.10.2024 r.
W związku z rozbieżnościami występującymi w Załączniku nr 1 do przedmiaru oraz tabeli Technologia kuchni, Zamawiający zamieszcza nowy, poprawiony Załącznik nr 1 według którego należy wycenić wyposażenie. „Załącznik nr 1-POPRAWIONY-kuchnia” znajduje się w dokumentacji technicznej, w folderze „Przedmiary robót – Branża budowlana”.
Dodatkowo informujemy, że sufity należy wycenić według następujących wymiarów:
Pomieszczenie 0,25 – 120x60
Pomieszczenie 0,26 – 60x60
Pomieszczenie 0,27 – 60x60
Należy wycenić je jako akustyczne.
UWAGA!
Dodatkowe wymagania, które należy uwzględnić w cenie oferty:
- kostkę brukową, obrzeża chodnikowe i krawężniki należy rozebrać ręcznie i po wyczyszczeniu złożyć na paletach, a po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju oraz złożyć w wyznaczonym miejscu,
- kostkę brukową, palisadę głównego wejścia do budynku wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz wejścia do zaplecza należy rozebrać ręcznie i po wyczyszczeniu złożyć na paletach, a po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju oraz złożyć w wyznaczonym miejscu,
- zdemontowane urządzenie systemu monitoringu wraz z kamerami oraz systemem domofonu należy przekazać Zamawiającemu w jego siedzibie,
- zdemontowane drewniane elementy zadaszenia wejścia głównego, należy przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju z uwzględnieniem ręcznego załadunku i wyładunku,
- zdemontowaną witrynę aluminiową wraz z drzwiami (zabudowa wejścia głównego) po zabezpieczeniu przetransportować na teren ZGK w Iwoniczu-Zdroju,
- istniejący blaszany budynek gospodarczy pozostawia się do wykorzystania na czas budowy przez Oferenta, który następnie po zakończeniu robót dokona jego rozbiórki wraz z utylizacją,
- nawierzchnie chodnika oraz dojazd z betonowej kostki brukowej, po zakończeniu robót Oferent zobowiązany będzie poprawić (przełożyć), a uszkodzone elementy wymienić Powyższe prace rozbiórkowe/demontażowe należy wykonać w sposób zapewniający materiałom i urządzeniom ich powtórny montaż.
Uwaga!
Wykonawca zapewnia na swój koszt pełną obsługę geodezyjną.
Uwaga!
W przedmiarze robót budowlanych należy wykreślić poz. 580 i 581 (ścinanie drzew piłą mechaniczną) oraz poz. 584 (wywożenie dłużyc na odległość 5 km) – nie należy uwzględniać w cenie ofertowej.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
UWAGA !
Wykonawca zapewnia na swój koszt przeglądy gwarancyjne i okresowe zgodnie z zapisami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39290000-1 - Wyposażenie różne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10795000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11579576,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10795000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-MAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191666055
7.3.4) Miejscowość: Lutcza
7.3.5) Kod pocztowy: 38-112
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10795000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.