eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. "



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16308505-acaa-4264-9c8a-d2845691217f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025489/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-7-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu umowy określa:
a) kosztorys ofertowy Wykonawcy – zał. nr 1 do umowy,
b) Harmonogram Rzeczowo – Finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy,
Dokumenty wskazane powyżej stanowią integralną część umowy.
3. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest m. in do:
a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z utylizacją,
b) remontu szybu windowego,
c) remontu pomieszczenia po demontażu starego dźwigu do montażu nowego dźwigu,
d) dostawy nowego dźwig ,
e) montażu nowego dźwigu ,
f) realizacji przedmiotu umowy oraz zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych dla jej realizacji,
g) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. Wykonawca zagwarantuje, iż jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy jest zgodna z wszelkimi norma-mi i atestami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram Rzeczowo-Finansowy dla zakresu objętego przedmiotem umowy w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy będzie zawierał terminy wykonania poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy.
6. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, o którym mowa w ust. 5 staje się z chwilą podpisania przez Stro-ny integralną częścią umowy – tj. Załącznikiem nr 2 do umowy.
7. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadro-wym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizo-wanie przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że dźwig i aparatura sterowa nie będzie posiadać kodowanych zabezpie-czeń, uniemożliwiających konserwację innym firmom poza producentem.
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację dźwigu, książkę rewizyjną dźwigu oraz instrukcję eksploatacji dźwigu (w tym konserwacji) najpóźniej w dniu odbioru końcowego /w języku polskim/. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji w języku pol-skim.
10. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego, tj. konserwa-torów, kierownika i zastępcy Komórki Rozwoju w zakresie zapewniającym właściwą obsługę dźwigu .
11. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania umowy osobom trzecim – in-nym niż wskazanym w formularzu ofertowym. W przypadku powierzenia wykonania umowy osobom trzecim Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu jej wykonania.
12. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania umowy, a w szczególności do przedstawiania wszelkich dokumentów i informacji związanych z wykonywaniem umowy oraz składania oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający lub upoważniony przez niego podmiot ma prawo do dokonywania kontroli wykonywania umowy w każdym momencie, a w szczególności ma prawo wglądu we wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy przez Wykonawcę.
13. Wszystkie prace prowadzone w ramach umowy będą prowadzone w sposób minimalizujący zakłócenia organizacji pracy Zamawiającego, w tym w szczególności w sposób zapewniający zachowanie komuni-kacji między piętrami budynku.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu, na jego pisemne żądanie, zgłoszone w każdym czasie obowiązywania umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego uwzględniającym uzasadniony czas potrzebny do ich przygotowania, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji w zakresie niezbędnym do dokonania przez Zamawiającego oceny prawidłowości wykonania umowy, a także w zakresie niezbędnym do wykonania przez Zamawiającego obowiązków informacyjnych.

15. Parametry techniczne dźwigu
Dane dźwigu:
- typ: osobowy
- napęd: elektryczny
- udźwig: 630 kg/ 8 osób
- wysokość podnoszenia: 10,0 m
- prędkość (m/s): 1.0
- ilość przystanków / dojść: 4p/4d
- zasilanie trójfazowe 400 V
Kabina:
- wymiary: (szer. x gł. x wys.): 1100mmx1400mmx2100 mm
- panele ścienne: - stal nierdzewna
- lustro na tylnej ścianie
- poręcz: – stal nierdzewna
- wyświetlacz: LED
- oświetlenie: LED
- podłoga: PCV trudnościeralna

Drzwi kabinowe:
- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm
- typ: automatyczne teleskopowe, 2-panelowe
- kurtyna świetlna
- próg aluminiowy

Drzwi szybowe:
- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm
- typ: automatyczne teleskopowe
- drzwi o odporności ogniowej EI 60
- próg aluminiowy

Inne:
- piętrowskazywacz na przystanku podstawowym
- intercom
- oświetlenie awaryjne
- zjazd p.poż na stałym zasilaniu
- przyciski z oznaczeniami Braill`a, przycisk zamykania drzwi
- automatyczny zjazd na najbliższy przystanek w przypadku zaniku prądu

16. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty.
Kontakt telefoniczny:

Kierownik Komórki Rozwoju Łukasz Jurczuk nr tel. 530 766 284
Prowadzone postępowanie dofinansowane jest w części ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.