eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrużbiceModernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 77 A

1.5.2.) Miejscowość: Drużbice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)

1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-275ed230-edab-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275ed230-edab-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069128/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1757747,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice. Inwestycja obejmuje:
1) modernizację budynku w miejscowości Rożniatowice, lokalizacja działka nr ewid. 138, obręb geod. Rożniatowice, gm. Drużbice,
2) rozbudowę i nadbudowę budynku siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Podstoła wraz z infrastrukturą techniczną, lokalizacja działka nr ewid. 286, obręb geod. Podstoła, gm. Drużbice.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) modernizację budynku w miejscowości Rożniatowice, lokalizacja działka nr ewid. 138, obręb geod. Rożniatowice, gm. Drużbice obejmującą:
a) roboty rozbiórkowe w skład których wchodzą między innymi: roboty przygotowawcze; prace rozbiórkowe w budynku; demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu; rozbiórka elementów wykończeniowych budynku; rozebranie ścian konstrukcyjnych i stropu; wywóz materiałów z rozbiórki,
b) prace remontowe w skład których wchodzą między innymi: remont dachu i ścian; izolacja fundamentów; wzmocnienie ścian; dach konstrukcja i pokrycie; roboty wykończeniowe wewnętrzne: ściany, sufity, posadzki; stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną oraz bramę wjazdową; stolarkę okienną; roboty wykończeniowe zewnętrzne: elewację, opaskę oraz chodnik, prace porządkowe,
c) instalacje w skład których wchodzą między innymi: instalacja wentylacyjna; istniejąca instalacja sanitarna i ogrzewcza; istniejąca instalacja elektryczna;
2) rozbudowę i nadbudowę budynku siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Podstoła wraz z infrastrukturą techniczną, lokalizacja działka nr ewid. 286, obręb geod. Podstoła, gm. Drużbice obejmującą:
a) roboty rozbiórkowe w skład których wchodzą między innymi: roboty przygotowawcze; prace rozbiórkowe w budynku; demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu; rozbiórka istniejącej izolacji ścian; rozbiórka elementów wykończeniowych budynku; rozebranie ścian konstrukcyjnych; wywóz materiałów z rozbiórki,
b) wykonanie rozbudowy i nadbudowy w skład których wchodzą między innymi: stan zerowy obejmujący roboty ziemne, fundamenty, izolacje i zasypka, izolacje ścian istniejącej części OSP oraz części projektowanej; stan surowy obejmujący parter, dach – konstrukcję oraz dach – pokrycie; roboty wykończeniowe wewnętrzne projektowana rozbudowa, ściany, sufity, posadzki; część istniejąca ściany, sufity, posadzki; stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną, bramy wjazdowe, stolarkę okienną; roboty wykończeniowe zewnętrzne obejmujące elewację, wejścia do budynku, nawierzchnie utwardzone, prace porządkowe wraz z ogrodzeniem,
c) wykonanie instalacji sanitarnych obejmujących między innymi: kanalizację sanitarną wewnętrzną; instalację wodociągową; instalację grzewczą; instalację wentylacyjną; kanalizację sanitarną zewnętrzną; instalację wodociągową zewnętrzną,
d) wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących między innymi: demontaż starych instalacji; wykonanie układu zasilania; montaż rozdzielnic; oprawy oświetleniowe; oświetlenie; gniazda; połączenia wyrównawcze; instalację odgromową oraz pomiary elektryczne.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja dla OSP Rożniatowice:
a) opracowanie projektowe,
b) specyfikacja techniczna,
c) kosztorys nakładczy,
- stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ;

2) Dokumentacja dla OSP Podstoła:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) projekt techniczny – branża budowlana,
d) projekt techniczny – branża elektryczna,
e) projekt techniczny – branża sanitarna,
f) specyfikacja techniczna - branża budowlana,
g) specyfikacja techniczna - branża elektryczna,
h) specyfikacja techniczna - branża sanitarna,
i) przedmiar robót – branża budowlana,
j) przedmiar robót – branża elektryczna,
k) przedmiar robót – branża sanitarna,
- stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.

Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2294000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2451000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2294000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 budownictwo Adam Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100038123

7.3.3) Ulica: Dolna 11

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2294000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane przy współudziale środków z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.