Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00278916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 77 A
1.5.2.) Miejscowość: Drużbice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)
1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-275ed230-edab-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275ed230-edab-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069128/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1757747,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Drużbice. Inwestycja obejmuje:
1) modernizację budynku w miejscowości Rożniatowice, lokalizacja działka nr ewid. 138, obręb geod. Rożniatowice, gm. Drużbice,
2) rozbudowę i nadbudowę budynku siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Podstoła wraz z infrastrukturą techniczną, lokalizacja działka nr ewid. 286, obręb geod. Podstoła, gm. Drużbice.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) modernizację budynku w miejscowości Rożniatowice, lokalizacja działka nr ewid. 138, obręb geod. Rożniatowice, gm. Drużbice obejmującą:
a) roboty rozbiórkowe w skład których wchodzą między innymi: roboty przygotowawcze; prace rozbiórkowe w budynku; demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu; rozbiórka elementów wykończeniowych budynku; rozebranie ścian konstrukcyjnych i stropu; wywóz materiałów z rozbiórki,
b) prace remontowe w skład których wchodzą między innymi: remont dachu i ścian; izolacja fundamentów; wzmocnienie ścian; dach konstrukcja i pokrycie; roboty wykończeniowe wewnętrzne: ściany, sufity, posadzki; stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną oraz bramę wjazdową; stolarkę okienną; roboty wykończeniowe zewnętrzne: elewację, opaskę oraz chodnik, prace porządkowe,
c) instalacje w skład których wchodzą między innymi: instalacja wentylacyjna; istniejąca instalacja sanitarna i ogrzewcza; istniejąca instalacja elektryczna;
2) rozbudowę i nadbudowę budynku siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Podstoła wraz z infrastrukturą techniczną, lokalizacja działka nr ewid. 286, obręb geod. Podstoła, gm. Drużbice obejmującą:
a) roboty rozbiórkowe w skład których wchodzą między innymi: roboty przygotowawcze; prace rozbiórkowe w budynku; demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu; rozbiórka istniejącej izolacji ścian; rozbiórka elementów wykończeniowych budynku; rozebranie ścian konstrukcyjnych; wywóz materiałów z rozbiórki,
b) wykonanie rozbudowy i nadbudowy w skład których wchodzą między innymi: stan zerowy obejmujący roboty ziemne, fundamenty, izolacje i zasypka, izolacje ścian istniejącej części OSP oraz części projektowanej; stan surowy obejmujący parter, dach – konstrukcję oraz dach – pokrycie; roboty wykończeniowe wewnętrzne projektowana rozbudowa, ściany, sufity, posadzki; część istniejąca ściany, sufity, posadzki; stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną, bramy wjazdowe, stolarkę okienną; roboty wykończeniowe zewnętrzne obejmujące elewację, wejścia do budynku, nawierzchnie utwardzone, prace porządkowe wraz z ogrodzeniem,
c) wykonanie instalacji sanitarnych obejmujących między innymi: kanalizację sanitarną wewnętrzną; instalację wodociągową; instalację grzewczą; instalację wentylacyjną; kanalizację sanitarną zewnętrzną; instalację wodociągową zewnętrzną,
d) wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących między innymi: demontaż starych instalacji; wykonanie układu zasilania; montaż rozdzielnic; oprawy oświetleniowe; oświetlenie; gniazda; połączenia wyrównawcze; instalację odgromową oraz pomiary elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja dla OSP Rożniatowice:
a) opracowanie projektowe,
b) specyfikacja techniczna,
c) kosztorys nakładczy,
- stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ;
2) Dokumentacja dla OSP Podstoła:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) projekt techniczny – branża budowlana,
d) projekt techniczny – branża elektryczna,
e) projekt techniczny – branża sanitarna,
f) specyfikacja techniczna - branża budowlana,
g) specyfikacja techniczna - branża elektryczna,
h) specyfikacja techniczna - branża sanitarna,
i) przedmiar robót – branża budowlana,
j) przedmiar robót – branża elektryczna,
k) przedmiar robót – branża sanitarna,
- stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2294000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2451000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2294000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 budownictwo Adam Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100038123
7.3.3) Ulica: Dolna 11
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2294000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Strażackiej,Zacisze,Łowieckiej w Świeradowie-Zdroju - I Etap "
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.