eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2022 r. deficytu budżetu Gminy Tczew



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2022 r. deficytu budżetu Gminy Tczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2022 r. deficytu budżetu Gminy Tczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-debf4441-2a8f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026765/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2022 r. deficytu budżetu Gminy Tczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Charakterystyka kredytu:
1) kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.,
2) kredyt będzie przekazany jednorazowo na żądanie Zamawiającego na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu Gminy, w terminie maksymalnie ___ dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o wypłatę (wg wskazania przez Wykonawcę w pkt 2 Formularza oferty – kryterium oceny ofert),
3) okres karencji przy spłacie kredytu do dnia 31.05.2023 r.,
4) okres kredytowania od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2027 r.,
5) spłata odsetek kwartalnie począwszy od pierwszego kwartału, w którym wykorzystano transzę kredytu,
6) stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M i powiększona w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę zaproponowaną przez Wykonawcę/Bank (do dwóch miejsc po przecinku). Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć stawkę WIBOR 3M w wysokości 7,06 % z dnia 24.08.2022 r.,
7) marża Wykonawcy/Banku jest stała w całym okresie trwania umowy,
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat,
9) spłata kapitału nastąpi po upływie okresu karencji w 10 ratach wg poniższego harmonogramu:
a) 2023 rok – 800 000,00 zł w dwóch równych ratach po 400 000,00 zł każda; do 31.05 i do 30.11
b) 2024 rok – 800 000,00 zł w dwóch równych ratach po 400 000,00 zł każda; do 31.05 i do 30.11
c) 2025 rok – 800 000,00 zł w dwóch równych ratach po 400 000,00 zł każda; do 31.05 i do 30.11
d) 2026 rok – 800 000,00 zł w dwóch równych ratach po 400 000,00 zł każda; do 31.05 i do 30.11
e) 2027 rok – 800 000,00 zł w dwóch równych ratach po 400 000,00 zł każda; do 31.05 i do 30.11.
W przypadku, gdy termin spłaty kredytu czy odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu czy odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty,
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat,
11) oprocentowanie i prowizja za udzielenie kredytu stanowią koszty obsługi kredytu,
12) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu,
13) formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. Kontrasygnatą skarbnika zostanie opatrzona tylko deklaracja wekslowa,
14) Zamawiający nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego,
15) Zamawiający nie przewiduje podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji,
16) Gmina nie korzysta z wykupu wierzytelności,
17) Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych,
18) kredyt nie może być obciążony prowizją z tytułu udzielenia kredytu, z tytułu jego wcześniejszej spłaty, z tytułu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego oraz opłatami dodatkowymi z tytułu aneksów do umowy, z tytułu wydawania Zamawiającemu zaświadczeń i innych dokumentów wydawanych przez Wykonawcę/Bank w związku z zawartą umową kredytową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820370,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849635,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820370,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tczewie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930102424

7.3.3) Ulica: Ignacego Paderewskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820370,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.