Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00342627/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00354874/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00360966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00406114/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 711 90 48
1.5.8.) Numer faksu: 22 711 90 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stocer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stocer1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db289ac-326d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058718/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wywozu nieczystości komunalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342627/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 73/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 953988 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 732240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę w zakresie wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LEKARO Jolanta Zagórska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321203465
7.3.3) Ulica: Wola Ducka 70A
7.3.4) Miejscowość: Glinianka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PPHU LEKARO Jolanta Zagórska
Wola Ducka 70A
05-408 Glinianka
Pakiet 1 z ceną netto 508.320,00 zł, brutto 548.985,60 zł - liczba punktów 100
Pakiet 2 z ceną netto 10.080,00 zł, brutto 10.886,40 zł - liczba punktów 100
Pakiet 3 z ceną netto 213.840,00 zł, brutto 230.947,20 zł - liczba punktów 100
Oferta 2
KOMA Marcin Pechcin
ul. Pedagogów 19
05-311 Dębe Wielkie
Pakiet 1 z ceną netto 515.256,00 zł, brutto 556.476,48 zł - liczba punktów 98,65
Pakiet 2 z ceną netto 24.816,00 zł, brutto 26.801,28 zł - liczba punktów 40,61
Pakiet 3 z ceną netto 386.952,00 zł, brutto 417.908,16 zł - liczba punktów 55,26
Oferta 3
JARPER Sp. z o.o.
Al. Krakowska 108A, Kolonia Warszawska
05-552 Wolka Kosowska
Pakiet 1 z ceną netto 608.592,00 zł, brutto 657.279,36 zł - liczba punktów 83,52
Pakiet 2 z ceną netto 15.840,00 zł, brutto 17.107,20 zł - liczba punktów 63,63
Pakiet 3 z cena netto 323.760,00 zł, brutto 349.660,80 zł - liczba punktów 66,04
Oferta 4
REMONDIS Sp. z o.o.
ul. Zawodzie 18
02-981 Warszawa
Pakiet 1 z ceną netto 739.848,00 zł, brutto 799.035,84 zł - liczba punktów 68,70
Pakiet 2 z ceną netto 28.800,00 zł, brutto 31.104,00 zł - liczba punktów 35,00
Pakiet 3 z ceną netto 341.376,00 zł, brutto 368.686,08 zł - liczba punktów 62,64
Oferta 5
PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o.
ul. Zawodzie 5
02-981 Warszawa
Pakiet 2 z ceną netto 25.200,00 zł, brutto 27.216,00 zł - liczba punktów 40,00
Pakiet 3 z ceną netto 219.624,00 zł, brutto 237.193,92 zł - liczba punktów 97,36
Zgodnie z art. 253 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Oferta 1
PPHU LEKARO Jolanta Zagórska
Wola Ducka 70A
05-408 Glinianka
Pakiet 1 z ceną netto 508.320,00 zł, brutto 548.985,60 zł - liczba punktów 100
Pakiet 2 z ceną netto 10.080,00 zł, brutto 10.886,40 zł - liczba punktów 100
Pakiet 3 z ceną netto 213.840,00 zł, brutto 230.947,20 zł - liczba punktów 100
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.