eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5008a114-2fba-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie wód opadowych – Oddział Rataje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.55.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót.


Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zakresy:
a) zakres A – zagospodarowanie wód opadowych z części dachowej budynku biurowego w kaskadowym ogrodzie deszczowym z bioretencją,
b) zakres B – zagospodarowanie powierzchniowych wód opadowych z terenów utwardzonych do niecek i rowów bioretencyjnych oraz infiltracyjnych,
c) zakres C - budowa niecki bioretencyjnej w terenie zielonym, znajdującym się pomiędzy placem utwardzonym a kortem tenisowym,
d) zakres D - zagospodarowanie wód opadowych z dwóch boisk sportowych do podziemnego zbiornika retencyjnego z przelewem do niecek bioretencyjnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1,
b) dokumentacja projektowa – załącznik nr 2,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3,
c) przedmiary robót – załącznik nr 4.
UWAGA!!! zakres zamówienia obejmuje również zdemontowanie i ponowne zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie Ośrodka Rataje) 3 sztuk ławek parkowych zabetonowanych bezpośrednio w gruncie i pozycję tą należy uwzględnić w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611251,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611251,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARTE Polska sp. z o.o. ul. Słoneczna 5, 62-020 Swarzędz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 782 22 65 389

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611251,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.