Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378498/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5008a114-2fba-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie wód opadowych – Oddział Rataje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.55.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania „Modernizacja Ośrodka Rataje”, 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zakresy:
a) zakres A – zagospodarowanie wód opadowych z części dachowej budynku biurowego w kaskadowym ogrodzie deszczowym z bioretencją,
b) zakres B – zagospodarowanie powierzchniowych wód opadowych z terenów utwardzonych do niecek i rowów bioretencyjnych oraz infiltracyjnych,
c) zakres C - budowa niecki bioretencyjnej w terenie zielonym, znajdującym się pomiędzy placem utwardzonym a kortem tenisowym,
d) zakres D - zagospodarowanie wód opadowych z dwóch boisk sportowych do podziemnego zbiornika retencyjnego z przelewem do niecek bioretencyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1,
b) dokumentacja projektowa – załącznik nr 2,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3,
c) przedmiary robót – załącznik nr 4.
UWAGA!!! zakres zamówienia obejmuje również zdemontowanie i ponowne zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie Ośrodka Rataje) 3 sztuk ławek parkowych zabetonowanych bezpośrednio w gruncie i pozycję tą należy uwzględnić w cenie ofertowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611251,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611251,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARTE Polska sp. z o.o. ul. Słoneczna 5, 62-020 Swarzędz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 782 22 65 389
7.3.4) Miejscowość: Swarzędz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611251,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 w Gminie Linia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.