eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikRozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka – Starowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee62c97-288e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka – Starowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee62c97-288e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035710/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3447647,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa i Przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka – Starowice” - Składająca się z dwóch zadań o nazwie: zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O, relacji Łąka Prudnicka – Starowice – etap III, zadanie nr 2. Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Moszczanka – Pokrzywna – etap III w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji.
Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych, w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy posiadany przez Zamawiającego, obejmujący rozbudowę i przebudowę drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice w rozbiciu na dwa w/w zadania. Inwestycja, o której mowa, realizowana jest w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568,) zwanej dalej „Ustawą” oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych zwanego dalej regulaminem. Na które Powiat Prudnicki otrzymał wstępne promesy: dla zadania nr 1. – promesa NR Edycja6PGR/2023/1077/PolskiLad, dla zadania nr 2. – promesa NR Edycja8/2023/2221/PolskiLad.
Zakres prac dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie w systemie „zaprojektuj – wybuduj” polegające na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, oraz opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy, na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
2) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących:
I – Przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O, relacji Łąka Prudnicka – Starowice – etap III:
- przebudowa 998m odcinka drogi powiatowej nr 1617 O relacji Prudnik - Starowice,
- wykonanie przebudowy istniejących zjazdów,
- wykonanie przebudowy istniejących przepustów pod drogą oraz zjazdami,
- wykonanie przebudowy istniejących skrzyżowań,
- wykonanie przebudowy i rozbudowy odcinka kanalizacji deszczowej,
- odtworzenie rowów przydrożnych wraz z poboczami,
- wykonanie elementów BRD (bezpieczeństwa ruchu drogowego) na odcinku drogi; wykonanie przejść dla pieszych i rowerzystów z oznakowaniem aktywnego w miejscach
w których będą niezbędne,
- wycinkę drzew i krzewów w miejscach w których będą niezbędne wraz z nowymi nasadzeniami oraz pielęgnacja istniejącego drzewostanu; usunięcie kolizji istniejącej infrastruktury z nowoprojektowaną.
II – Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Moszczanka – Pokrzywna – etap III:
- wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku 998m od miejscowości Moszczanka do miejscowości Pokrzywna o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonanie przebudowy istniejących zjazdów na odcinku projektowanej ścieżki pieszo - rowerowej,
- wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejących skrzyżowań na odcinku projektowanej ścieżki pieszo - rowerowej,
- wykonanie przebudowy i rozbudowy odcinka kanalizacji deszczowej w przypadku konieczności na odcinku projektowanej ścieżki pieszo - rowerowej,
- wykonanie elementów BRD (bezpieczeństwa ruchu drogowego) wraz z uspokojeniem ruchu w obrębie wiaduktu kolejowego na odcinku projektowanej ścieżki pieszo - rowerowej,
- wykonanie przejść dla pieszych i rowerzystów z oznakowaniem aktywnego w miejscach w których będą niezbędne na odcinku projektowanej ścieżki pieszo - rowerowej,
- wycinkę drzew i krzewów w miejscach w których będą niezbędne wraz z nowymi nasadzeniami oraz pielęgnacja istniejącego drzewostanu; usunięcie kolizji istniejącej infrastruktury z nowoprojektowaną na odcinku projektowanej ścieżki pieszo – rowerowej.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej:
certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4638492,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8211338,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4638492,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530591485

7.3.3) Ulica: Sosnowiecka 11

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna, branża elektroenergetyczna, opracowanie
dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4638492,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.